24 listopadu 2020

Místo kapek ...



.... námraza. Fotila jsem na stejných keřích jako 

nedávné kapkové fotečky. Snažila jsem se trefit i na stejný úhel záběru, i když v tom jsem moc úspěšná nebyla. Dneska byla zas jinovatka, ale během půl hodiny padla mlha a bylo pěkná zima do které se mi zrovna dvakrát nechtělo. Během dopoledne se to trochu vybralo, takže jsem odnosila truhlíky z oken abych udělala místo pro vánoční výzdobu. Pořád si říkám, je čas, je čas a když najednou opravdu JE ČAS!!! najednou zjišťuju, že nevím co udělat. Inspirací je strašně moc a tím pádem jsem totálně mimo. Nevím co udělat, nejraději bych měla všechno, jenže je problém v tom, že musím dělat takovou nějakou neutrál výzdobu, která by nelákala k likvidaci či zcizení, jak se už v minulosti několikrát stalo ....









Když už jsem šla domů, všimla jsem si malých bochánků mechu na keramické kouli v pítku pro ptáky





18 komentářů:

  1. I námrazu jsi moc hezky zachytila. Nejvíc se mi líbí bochánek na poslední fotce.
    U nás ráno mrzlo a zároveň byla mlha. Naštěstí brzy opadla a vyloupl se krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlha a mráz je výborná kombinace právě pro focení, to vznikají krásné krystaly.

      Vymazat
  2. Tak tady se prošel dědeček Mrazík se svou pověstnou berlou mrazilkou a vyčaroval tuhle krásu. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No spíš než prošel jen prolétl. Byla jen chvíli a hned se rozpustila....

      Vymazat
  3. Námraza je krásná. Stačí mi troška a mám vánoční náladu :D
    Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě to nechává v klidu. Vánoční náladu nemám už dlouhá léta.

      Vymazat
  4. Ta námraza mně připomíná, že bychom měli už také zazimovat chalupu, to znamená vypustit vodu, aby led nezničil rozvody.

    Před dvěma týdny jsme zasadili dva nové stromy - hrušku a meruňku - a jsem zvědavý, jestli hned nezmrznou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No muž už chatu zazimoval. Tedy aspoň doufám že pořádně. Nebyla jsem tam s ním, takže kontrola bohužel nebyla. já zasadila chryzantémy, tak jsem taky zvědavá jak přežijou.

      Vymazat
  5. U vás ta příroda čaruje a ty s ní. Moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jen výjímečně... jinak je furt nechutně hnusno....

      Vymazat
  6. Vendy, děkuji za krásné fotky a doufám, že nám předvedeš i ty truhlíky!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je zatím ještě ve hvězdách. Potřebovala bych bílý sprej na nastříkání přírodnin ale nemám, a jet jen kvůli tomu do města a pak čekat hodinu na autobus se mi nechce... ale nějak vymyslet to musím...

      Vymazat
  7. Ještě, že mě vánoční venkovní výzdoba nemusí v tom našem cihláku trápit :D.
    Krásní namrzlíkové!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já měla i na sídlišti v paneláku vánoční výzdobu... ;-)

      Vymazat
  8. Krásná námraza.Dnes ač bylo na nule,námraza nebyla.Asi už není taková vlhkost jako posledně,když bylo také na nule.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes mělo dle předpovědi být pod nulou a sněžit. Je docela teplo, a hnusně zataženo bez jakékoli padající vody.

      Vymazat
  9. Pěkně, tady v dolnimPovltavi mrzlo snad jen jednou, i když rána jsou pěkné studená..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady už ta námraza byla víckrát, jen se mi nechtělo moc do focení...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....