23 listopadu 2020

Lupeny a trávy ....

 


.... byly dalšími kteří mi padli do hledáčku.

Sousedovic dochan tu byl už s rosou, takže tentokrát tu je s jinovatkou. Tavola kalinolistá je neopadavý keř a jeho sytě červené, bordó nebo žlutozelené listy zdobí různě vysoké keře po celý rok. Já si koupila odrůdu, která má nové listy oranžovočervené, aby později celé zčervenaly, jen vzrůstu nízkého, což jsem si blb nepřečetla na přiložené jmenovce. Tak nic moc se neděje, místo k plotu šla dělat parádu do nového záhonu ....












Poupata na magnólii jsou jako medvídci. Huňatá. Květům tak aspoň není zima 😉



32 komentářů:

  1. Krásné fotky, nějak nestíhám vše komentovat, ale dívám se na všechny Tvoje fotečkové příspěvky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, hlavně že se ti něco líbí....

      Vymazat
  2. Namrzlíci jsou úžasní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty červené listy s jinovatkou jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono to vlastně je taková ta klasická vánoční barevnost. Červená s bílou....

      Vymazat
  4. ... a je to tady.
    Zase budou omrzlý zadky :)
    Ale na fotkách paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano .... bohužel. A vůbec mě to netěší.

      Vymazat
  5. Krása ze které mrazí, ale na fotkách je to absolutní špička. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano MRAZÍ.... na to se totiž ale vůbec netěším.

      Vymazat
  6. Krásné fotky, kdy jíní okrášlí přírodu. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel už.... tedy musím přiznat, že letos to přišlo opravdu pozdě, dřívávějc to bývalo třeba už v půlce září.

      Vymazat
  7. Ty už máš jinovatku? Já viděla zatím jen na autech. Ale na těch listech nádherná, krásně jsi je zachytila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady už byla několikrát, akorát jsem jí nestihla nafotit.

      Vymazat
  8. Nádherné fotky, nejvíce se mi líbí ty první dvě...

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná námraza,obzvlášť na červených listech.U nás byla v sobotu,ale co fotit v sídlišti,jedině námrazu na křovisku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že na té červené to vypadá hezky, to ano....

      Vymazat
  10. Krásné - mrazem vyzdobené.
    Přeji hezký večer, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že bych z toho mrazu byla nadšená to ne. Ale poskytuje mi alespoň téma k focení...

      Vymazat
  11. Vendy, chodím sem k tobě jako na výstavu. Ty mi teď moc chybí. Díky za kochání u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase budou, musíme doufat, že se zvítězí zdravý rozum a vláda si uvědomí, že viry tu byly, jsou a budou a že nemůže vnucovat lidem proti jejich vůli tyhle pakárny, vždyť to je přece úplně mimo a naprosto kontraproduktivní....o chaosu který tím vzniká ani nemluvím.

      Vymazat
  12. Sledovat tuhle krásu s kávou a v teple je moc příjemné!
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráno nádherně svítilo sluníčko, a teď začala padat mlha jak hrom. Což znamená zas zimu a hnus....

      Vymazat
  13. Každé takové barevné zpestření záhonu je důležité, tvoří pak dokonalý celek.
    A červená je výrazný prvek, mám ho ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nově založený záhon, takže zatím to nijak moc hezky nevypadá. Ještě ani není zamulčovaný, a výsadba bude pokračovat ještě hodně dlouho.

      Vymazat
  14. Neuvěřitelné, že ještě teď může něco kvést. Rudá barva listů je nezvyklá, ale krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono už nic moc nekvete, ta poupata magnólií jsou založená takhle každý rok když opadají listy. Čemeřice mi kvetou až na jaře, a to jsem zvědavá kolik mi jich přežilo, něco mi je vloni během jara a léta decimovalo.

      Vymazat
  15. Tak to je pěkná rostlina I sama o sobě a to jiní tomu nasazuje korunu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem jí kupovala, byla krásně červenooranžová. Pak se ale celá zbarvila do červena a jsem zvědavá na jaro na nové přírustky, jak budou zbarvené

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....