13 listopadu 2020

Když jsem si ....



.... fotila ty kdoule, a měla jsem po dlouhé době
vytažený můj přenosný fotoateliér, napadlo mne udělat zase pár trochu jiných fotek. Pokaždé když najdu na zahradě něco zajímavého, ulitu, kámen, skelet listu nebo umřelýho brouka, vezmu je domů a nechám si pro případ, že by mne něco napadlo. Takže po dofocení kdoulí jsem všechny ty nashromážděné přírodniny vysypala z krabičky a vybrala něco do čeho bych se pustila. A co vyšlo z pár ulit, a tří skeletů tedy teď předkládám. Při tomhle mne baví že následně si můžu porůznu vyhrát s různými presety na úpravy ....















30 komentářů:

  1. Ty si taháš domů umřelý brouky? Tak to je pecka! :D
    Fotky se mi líbí moc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já brouky kvůli focení nevraždím, ale když najdu nějakého pěkně a v klidu zesnulého, tak si ho vezmu domů. Třeba ten zlatohlávek zesnul pěkně stejnoměrně, takže vypadá na fotkách jako živý. A když se vydaří najít pěkně zesnulého tesaříka, tak to je pak na focení přímo parádní....A dík za pochvalu

      Vymazat
  2. Fotky jsou skvělé.Jsi moc šikovná !!!!!!!!! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá inspirace pro šedivé či karanténní dny :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co, já ten box s osvětlením mám doma už dlouho, a stejně jako na stativ na něj zapomínám. Teď jsem si vzpomněla s těma kdoulema, že jsem chtěla aby ty fotky měly nějakou štábní kulturu, ne jen někde hozené na stole. Takže když už jsem ho měla složenej tak jsem si tam cvakla i něco jiného. Je to pro mne stále velká výzva, tak trochu produktová fotografie a to není zrovna lehká záležitost. I když to tak nevypadá...

      Vymazat
  4. Nádherné fotky, jsi kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Není to můj každodenní způsob focení, ale docela mne to baví.

      Vymazat
  6. Kdyby to viděl francouzský labužník, hned by se mu seběhly sliny nad těmi šnečími domečky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi jo, já jich na zahradě vídám docela dost. Jeden čas jsem k tomu nechtíc přispěla když jsem nasypala granule proti slimejšům. Ono to přitahuje nejen ty bezdomovce, ale právě i ty s domečky. I když ty mrchy jsou pažravý stejně jako ti bezdomovci.

      Vymazat
  7. Vendy, výstavní fotky. Kochala jsem se. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu. Tohle je pro mne vždycky něco nového, vlastně takové "ateliérové" focení moc nedělám.

      Vymazat
  8. Nádhera!
    A s tou čemeřicí se netrap. Sousedka moc chtěla tu mou tmavou a přinesla pár kousků ze zahrady své babičky, myslí si, že je bílá, ale ní si jistá. Uvidíme co uvidíme :o) Děkuji, že si nezapomněla!
    Hezkou sobotu, Vendy. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem i tomu, že mi ty semenáčky rostly hlavně v trávě, tak při každém sekání vzaly za svý. Ale ještě tu nějaká bílá je, tak jí budu rozdělovat.

      Vymazat
  9. Ano, máš pravdu, je to o něčem jiném.
    Je to vydařené a hravé, probouzí to příjemné emoce.
    Tak si hraj, šikulko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mám aspoň i něco pro další e-výstavní expozici.

      Vymazat
  10. fajnové. a zlatohlávek! hmm...

    OdpovědětVymazat
  11. Výstavní fotografie.Moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, třeba se v nějaké části v galerii ukáží také

      Vymazat
  12. Krásné hraní !!!! Výstavní- potěšily by mnohé oko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná budou základem pro nějakou další výstavní expozici.

      Vymazat
  13. Nádherné a originální, ta jemná krajka listů je velmi líbivá v kombinaci s čímkoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty skelety listů jsou úžasná věc. Občas se najdou opravdu krásné a pravidelné. A přírodní, ne uměle udělané. I když bych to také chtěla zkusit udělat. A ulity jsou fotogenické už od přírody ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....