14 listopadu 2020

V okamžiku kdy jsem ...



.... tady na blogu s nebetyčnou troufalostí uveřejnila 

adresu mojí VVG, čili virtuální výstavní galerie, slíbila jsem, že mezi jednotlivými novými expozicemi budou dva měsíce přestávky, abych vás nezahltila a měli jste možnost si v klidu porozhlížet (a zbožné přání) třeba se do ní i vrátit. A tak nastal čas, pozvat vás na další expozici nazvanou 

" PRAŽSKÁ ZASTAVENÍ "

která je opět průletem fotkami nafocenými v Praze v posledních deseti letech. Některé jsou už minulostí (Lennonova zeď v té podobě kterou mám na fotkách já) jiné jsou po staletí neměnná, a další jsou ještě relativní novinkou v pražských ulicích ....


https://photography-world17.webnode.cz/prazska-zastaveni/





29 komentářů:

  1. Krásné fotky Prahy.Mám ji moc ráda,když je možnost jezdíme,letos jsme nebyli,snad příští rok.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se ráda nořím do jejího lůna a sosám neklid a ruch!

      Vymazat
  2. Mám rád podobné online výstavní počiny, jen houšť! Pro fotografa je to výborný předstupeň před případnou "živou" výstavou, protože některé podstatné kroky v přípravě takové akce jsou totožné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty už koukej sepsat a uveřejnit ten manuál pro ty, kdo by chtěli třeba náhodou mít tolik drzosti a taky vystavovat veřejně... tedy až to půjde! ;-) :-D

      Vymazat
    2. To bude ale dlouhý a na spoustu dílů. Optimmální pro dlouhé zimní večery :-). Příští týden bych rád začal, pokud mě tedy do té doby nenapadne něco lepšího :-).

      Vymazat
    3. Ráda čtu za dlouhých zimních večerů něco co mne ponaučí...

      Vymazat
    4. Zatím mi známej zjišťuje v Severografii u svého známého jak velké a kvalitní vůbec se ty fotky dají udělat.

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky milovaných míst, Vendy. Od léta jsem v Praze nebyla, už se i stýská...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se stýská potom, procházet si uličky, objevovat místa která neznám a pak si sednout a dát si kávu v nějaké zapadlé kavárničce....

      Vymazat
  4. výtvarné oko tam vidět je. po Praze se mi stýská, letos jsem tam byl naposledy na konci února...ufff, a kdy se tam vydám....nevím :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já taky ne. Měla jsem být od včera až do úterý na chatě, nejsem. Odjel jen muž protože mě zas chytil ten zatracenej zub, co mi už jednou zhatil dovolenou tamtéž.

      Vymazat
  5. Jen houšť a větší kapky.Vítám jakékoli fotky nejen Prahy očima někoho jiného, obdivuji to.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono je to vlastně většinou nejdřív tady na blogu, a pak udělám výběr z několika let zpět a vytvořím expozici.

      Vymazat
  6. Krásné fotky, mám ráda Tvoje procházky po Praze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, já se tam taky toulám nadmíru ráda.

      Vymazat
  7. Když je něco naše srdcovka, je to znát. A u tvých fotografií je to vidět dvojnásobně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi pravda, to co máme rádi, tomu se snažíme nějak vzdát hold. I já se snažím stokrát nafocené nafotit nějak jinak. Někdy to je fuška, to tedy jo....

      Vymazat
  8. Krásné fotky, krásných míst. A vlastně ještě s hádankou "Kde je to vlastně foceno?" J.

    OdpovědětVymazat
  9. Je pravda, že můj skorobrácha, Pražák ptal na některé kde to je focené...

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy,děkuji za procházku po zajímavých místech Prahy.Nebyla jsem tam už dlouho.
    Každá tvoje fotografie je něčím zajímavá,je vidět,jak si dáváš na záběru záležet.
    Nádherné fotografie.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naposledy začátkem července. A hned tak to na nějaké toulání nevidím. Chata se zazimovává a tak nejdřív zas až na jaře, až se oteplí nebo bude lepší situace...bohužel smrtí maminky jsem ztratila pražské zázemí, kdy jsem mohla jezdit do Prahy i v zimě.

      Vymazat
  11. Teď jsem otevřela a musím se v klidu večer vrátit, musím do práce a na tohle potřebuji klid a pohodu. Díky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V klidu :-).... tuhle galerii kvůli covidu nikdo nezavře...

      Vymazat
  12. Jo, v Praze je blaze. Já bych tam velmi rád jel na výstavu Rembrandta, ale galerie jsou zavřené.
    Někdy bych také chtěl projít končiny kolem Divoké Šárky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si chtěla zajet opět po letech do Hvězdy, s dětmi jsme tam bývaly pomalu každý víkend protože tam dělala jedna z babiček. A možná konečně najdu odvahu a zajedu se podívat i na bývalý domov. Co umřela maminka a já musela vrátit byt jsem se tam ještě nejela podívat, a to už jsou dva roky. Vyhýbala jsem se těm místům jak čert kříži. Šárka by mě taky lákala, byla jsem tam jen jednou se koupat s babičkou.

      Vymazat
  13. Vůbec se nedivím, že Prahu miluješ, má tolik podob a tolik zajímavostí. Moc krásné fotky, které jsem doslova zhltla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemusíš tak rychle.... tahle galerie je otevřená nonstop! Covid necovid.... a není omezen ani počet návštěvníků ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....