04 října 2020

Zatažená diagonála....

 




26 komentářů:

  1. Super! tohle už u nás bohužel nevídám.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou rackové Pirnští. Ale na Vltavě v Praze jich je pořád ještě dost, a já si nepamatuju, že bych je někde jinde na českých řekách nebo rybnících vídala. Snad opravdu jen v té Praze. Tady je vídám jen když se zaorávají pole, to se jich najednou bůhví odkud seberou hejna. Jo a pak když se na skládce zarovnává terén....

      Vymazat
    2. u nás na řece jich bývaly spousty. jeden se pravidelně každý rok vracel na lampu před naším domem, na níž měl pozorovatelnu. a ano, za traktory na polích jich létala hejna. letos jsem jich pár viděl po hodně dlouhé době na jednom z rybníků za městem.

      Vymazat
    3. Já je opravdu na řece jako takové zatím viděla jen v Praze. Ale asi ta naše pidiříčka je na ně moc malá, spíš asi jsou na tom velkém rybníku nad námi, jinak nechápu kde a odkud by se furt na té skládce a na polích brali...

      Vymazat
  2. Vendy, já jsem vždy překvapená, jak namíchnutě vše komentuješ, přitom je v tom šikovně schovaný humor i sarkasmus, fotky máš excelentní, jsem na tebe stále víc zvědavá a jednou se s tebou musím potkat! Ráda bych to tvé tajemství prokoukla!
    Ač nemám kočku ani psa, chovám jedno Zvíře, co na mne občas štěká.Ale o zvířeně se bavit nebudeme.
    Tak se opatruj a přeji ti krásné dny příští. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Namíchnutě? To fakt tak vypadám? No někdy jsem, to je pravda, ale že to působí až tak.... Ale jestli máš na mysli to Zatažená, znamená to, že bylo zatažené, ba i chvílemi deštivé počasí, na to že to byl prosincový adventní zájezd.... ;-)

      Vymazat
  3. Vendy, to je super fotka. :o)
    Přeji krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Zřejmě mají rackové ke vtipnosti vlohy ...

      Vymazat
  5. No pěkně se jich sešlo

    OdpovědětVymazat
  6. Seřadiště. Parádní fotka.

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná fotka, Vendy!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kochala jsem se těmi racky na nábřeží v Pirně hodně dlouho...

      Vymazat
  8. Parádní foto. To se u nás nevidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to jsou racci němečtí, a proto jsou tak disciplinovaní a řádně seřazení!

      Vymazat
  9. Vendy, tomuhle se říká parádní fotoúlovek 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byli takoví hodní že mi poseděli než jsem je vyfotila ;-)

      Vymazat
  10. Že by byl nějaký holubí fesťák?

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Hele nevím, neříkali nic, a i kdyby, skřehotali by německy a ještě s dialektem, takže bych jim stejně nerozuměla...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....