02 října 2020

Co nám to tu vykukuje? ....

 



Jsem zvědavá, co kdo vlastně uvidíte 😉

30 komentářů:

  1. Mně to připadá jako hlava ptáka s chocholkou, např. páva, ale v trochu dinosauřím provedení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nó, tak tys to rozsekl! Páv a la dinosaurus.... to tu tedy nebylo :-D

      Vymazat
  2. Já v tom vidím pejska s vlajícíma ušima. 😊

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc povedená fotečka. Hlava nějakého zvířátka je to zaručeně ale nemůžu se rozhodnout, jestli je to kohout, delfín a nebo dráček. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost velkej rozptyl, nicméně delfín už má dva hlasy a s tím co jsem se rozhodovala já tedy tři.

      Vymazat
  4. Já vidím jasnou hlavu páva. Pochopil jsem tedy, že zatímco pštros strká hlavu do písku, páv ji nejspíš vystrkuje z písku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by šlo, akorát že normální páv se tváří velmi nafoukaně, tenhle se tváří vesele!

      Vymazat
  5. To je jasný tele! Hlava roztomilého telátka, co mě olizovalo u babičky na vesnici. To poznám, ne?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pokud vezmu to jakoby ucho na jedné straně, a jakoby čumák na druhé straně, tak by se dalo říct, že tam tu hlavu toho telete které jí drží na stranu taky vidím....

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Když jsme na to koukaly s Padesátkou, tak ten delfín jí taky napadl. Anebo pes.

      Vymazat
  7. Kalous ušatý. Neplést s jedním nejmenovaným politikem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D.... ten má ve jméně zdrobnělinu, ten politik ;-)....

      Vymazat
  8. Já nejdřív viděla hlavu nějaké lesní zvěře, teď mi to už přijde spíš jako delfín, když jsem se zbavila prvníd ané představy, že to musí být zasazené do suchozemského prostředí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho delfína jsme taky vydedukovaly. Pes nebo delfín....

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. V tom případě máte hodně roztomilého psíka!

      Vymazat
  10. Já vidím kačera Donalda z profilu :-)
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle v tom já vidím nejméně! Dokonce i to tele jsem tam našla, ale kačera Donalda tedy ne...

      Vymazat
  11. Já vidím psa, jak vyje na měsíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsme to viděli zdálky, tak nás napadl jedině pes. Anebo jako druhá možnost delfín. A jak vidno, ten pes tedy hodně vede...

      Vymazat
  12. Vidím hlavu Kasuára. Zobák, hlavu a na ní hřeben...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je tam vidět. Je zajímavé co všechno se najde v jednom pařezu. Byť velmi zvláštním...

      Vymazat
  13. chtěl bych napsat pes, ale je to drak ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale drak usmívající se. Takové miloučké dráče....

      Vymazat
  14. První pohled srna ležící, zvedajíci hlavu.. Druhý sova startující k letu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si mě rozesmál. Dvě zcela odlišné věci....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....