25 října 2020

Vrahem je zahradník ....

 




14 komentářů:

  1. Jo, tomu to kouká z očí :).

    OdpovědětVymazat
  2. ... a evidentně utekl bos...
    Vendy, přeji klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. A zanechal určitě stopy.Bude dopaden
    Vendy,hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano, pokud neskončil zahrabaný někde v kupě listí, aby se na něj nepřišlo! :-D

      Vymazat
  4. Jsem houby zahradník, takové pomůcky vůbec nepoužívám :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, ba přímo holiny bytostně nesnáším, ale jak mi plavala zahrada, musela jsem své kotníčkové holiny do města nazout. Problém ovšem nastal v okamžiku, kdy jsem vstoupila do větší hloubky, neb ony mají po stranách gumu pro snazší obouvání. Takže stejně jsem měla v tu ránu mokrý nohy. Jak říkám, jsou to holiny do města ;-)

      Vymazat
  5. To mi připomnělo ty dvě Capkovi povídky o osamělé tope a stopách...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....