26 října 2020

Jako malované....

 




16 komentářů:

  1. S tou zelenou mi teda dáváš :-) Jak mě se líbí .-) Děkuji moc za tu fotku .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když máš ráda zelenou, tak se podívej na ten odkaz na výstavní galerii (je v pravém menu hned nahoře. Tam je výstava Všechny barvy duhy se sekcí Zelená) navíc té zelené tam časem i přibude ;-)

      Vymazat
  2. Kouzelná fotografie, umíš zachytit krásná místa.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná fotka. Hned bych vyrazila k našemu malému rybníčku, kam chodím fotit pařezovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyrazíš až bude hezky, teď je to hnus šedivej....

      Vymazat
  4. Zrcadlení mne baví, hezká fotka.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem, jestli jí neotočit na stojačku, ale pak jsem to nechala tak jak je....

      Vymazat
  5. Připomnělo mně to píseň Tam za vodou v rákosí, i když o rákos přímo nejde.
    Kdyby tak už bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná fotka, vyloženě poetická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, editory umí dodat skvěle atmosféru tam kde ani není....

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Díky, ono dost dělá zvolená úprava v editoru....

      Vymazat
  8. Pěkné, jen doufám, že to není tvoje zahrada. Myslím, že už zase prší...
    Vendy, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiš, tak to už by jsme tu byli pod vodou celá ves mít tohle na zahradě :-D.... ne, to je rybník na chatě. Tenhle chomáč trávy tam pozoruju pořád a už jsem ho i několikrát měla na blogu....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....