27 října 2020

Volánky ....

 




20 komentářů:

  1. Příroda je opravdu mocná čarodějka. 👍👍 Fotka volánků se povedla náramně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, dokáže kouzlit barvami lépe než kdejaký módní návrhář.

      Vymazat
  2. Moc pěkně odsazené od pozadí i krásné decentní barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se nějak zadařilo ani nevím jak...barvy si vymyslela příroda.

      Vymazat
  3. Moc krásný lesní detail.
    Vendy, užij si sváteční den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ač to jsou houby, přímo les to není. Je to v parku na Dobříši.

      Vymazat
  4. Já je mám spojené s podzimní školou v přírodě.
    Ty byly vždy daleko hezčí než ty jarní, příroda krásně šustila, voněla houbami a byla plná volánků.
    Jako děti jsem nadšeně sahaly na ten samet, bylo to příjemné na pohmat.
    A bylo jich v lesích daleko víc než dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta sametovost mě baví třeba na velkých choroších, tyhle malé houbičky mne nijak k pohlazení nelákají, naopak ve mě vzbuzují nějaký odpor či co. Jsou vícekrát spíš slizké než sametové.

      Vymazat
  5. Ano! Tak to je moje krevní skupina. Opravdu pěkná podzimní fotka. Užívám si to s tebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle už je vousatá. Z loňska z parku v Dobříši. Ale z téhle říjnové doby, to tam jsem vždycky. Letos to ale nevyšlo, ale bez výletu jsem nezůstala.

      Vymazat
  6. Tvé fotky hladí, díky. Měj klidné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo vida, co vše lze pozorným okem nalézt v přírodě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle na podzim těch houbiček najdeš na stromech a pařezech spousty druhů, velikostí a barev

      Vymazat
  8. Výstižný název jsi vymyslela, jen ten kus ze šatníku už něco pamatuje :).

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle momentky jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, někdy se zadaří....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....