28 října 2020

V zelené....

 





28 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Bejvávalo....to je ze září, kdy ještě zelené byly, teď už jsou hnědé. To krásné období kdy se tyhle duby zbarví od vrchu červeně přes oranžovou, žlutou až do bronzové je vždycky hodně krátké ale stojí za to. Dneska jsem jich po cestě pár viděla, a už byly hnědé.

      Vymazat
  2. Žilnaté jak ruce dělníka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak takové poetické přirovnání by mne tedy nenapadlo!

      Vymazat
  3. Krásná zelená . A jak uklidňuje. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím, na mě to nějak asi neplatí nebo co. Mě je jedno na jakou barvu koukám, uklidňují mne všechny ;-)

      Vymazat
  4. Zelená je pastva pro oči.
    Krásné

    OdpovědětVymazat
  5. Některé rostliny to nevzdávají a zelena jí se. Letos budu zazimovávat asi ještě na Mikuláše :o)
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je fotka z přelomu srpna a září, proto ta krásná šťavnatá zeleň...já už mám všechno, až na montbrécie v květináči a jeden mečík který ještě nekvete, doma. A teď už jen budu obcházet a zalévat a hlídat jestli něco mi ty zazimované kytky nežere, a probírat se letos nasbíranými semínky co všechno budu zjara sít.

      Vymazat
  6. Má zdravou barvu, je vidět, že naše starosti ho netrápí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má zdravou barvu protože jsem to fotila v době, kdy ani nás žádné starosti netrápili a užívali jsme si léta (no, echm) a prázdnin....

      Vymazat
  7. Modrá je dobrá, ale není nad to, dívat se do zelené !
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš kdy se nejraději dívám do zelené? Na pole ječmene. A pokud fouká vítr, ještě lepší. Vypadá to jak zelené moře které se vlní. A když nefouká, tak jak zelený samet. Ovšem do okamžiku než si sáhneš na první klas!

      Vymazat
  8. Barva léčivá pro oči. Krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jí trochu tedy zelené přidala.... ;-)

      Vymazat
  9. Zelená nám v přírodě zase na nějaký čas zmizí z očí, ale můžeme se těšit na tu jarní, krásnou a svěží. Krásná fotografie. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už aby to bylo... aneb jak teď koluje po netu, Ještě třikrát budeme moct jít ven a bude jaro!

      Vymazat
  10. Dívat se do zelené je uklidňující pocit. Parádní fotka 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Ona si tam ta ulomená větvička hověla uprostřed cesty a ten kontrast mne okamžitě zaujal. A pak jsem jí tedy trochu zeleně přidala v pp.

      Vymazat
  11. Přidat pár kuliček červených bobulek doprostřed a Vánoční fotka jako vyšitá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, vypadalo by to sice jako cesmína z Černobylu, obzvlášť kdyby se na to použila ta ozdobná minijablíčka.... ale jaksi na lesní cestě prostě žádný nerostly. jen ty duby a buky....

      Vymazat
  12. Zelená je zdravá pro oči a tahle je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jí trochu "zjedovatila" v editoru ;-)

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Jani, to je větvička dubu červeného, ještě v letním, zeleném provedení. Na podzim dělá čest svému jménu, protože hraje všemi odstíny červené spolu s oranžovou, žlutou a bronzovou a to pěkně od vrchu dolů. Jsou to krásné stromy.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....