24 října 2020

V podvečerním slunci ....

 




26 komentářů:

  1. Krásná fotografie. Líbí se mi jak se střídají stinná a sluncem osvícená místa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady na tom místě se to tak střídá dost často a proto nikdy když tam jdu neopomenu nějakou fotku udělat.

      Vymazat
  2. Krásná krajina a ty sloupy a dráty její půvab ještě tak nějak zvláštně dotváří, taky mám tyhle fotky moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle část krajiny fotím dost často, ono se to všelijak barví, nebo je to různě nasvícené sluncem a právě i ty dráty tam najednou nevadí jako jinde.

      Vymazat
  3. Jo pěkně se zdařilý efekty světla a stínu... Žloutne nám to,, žloutne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mraky, a na tomhle místě to je dost často takhle různě nasvícené....

      Vymazat
  4. Včera navečer jsme byli v lese, užila jsem si dosytosti tu zlatou nádheru...
    Vendy, měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už to včera nestihla, nevím jak dneska, zatím je hustá mlha, ale zvedá se. Na středu jsem viděla jasno, tak snad vyrazím ve středu, anebo ve čtvrtek, to mám volno, nemusím do práce tak bych chtěla sednout na kolo a vyrazit k jednomu rybníku tady mezi lesy.

      Vymazat
  5. Pěkná fotka. I když dráty moc nemusím ;)
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tohle místo naopak s těmi dráty fotím pokaždé. Je to takové trochu zvláštní spojení té krajiny a drátů.

      Vymazat
  6. Včera jsem do sebe natahovala slunko.
    Na ořešáku létaly žluté lístky ve větru a kolem mne s otevřenými křídly červená slunéčka.
    Bylo to poetické a symbolické zároveň.
    Krásnou neděli, tvá fotka má kouzelné světlo, hřeje duši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho natahovala jen chvíli. Od rána svítilo, a jen jsem vyrazila já na zahradu tak se začalo zatahovat. Takhle čaruje světlo před západem slunce...

      Vymazat
  7. Ta není podzimní, že ne? Včera jsem taky achala nad podvečerním sluncem, jen všechno bylo zlato-červené :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava, podzimní je. Nějak jsem si to spojila ten koment s tou trávovou fotkou. Ta je z léta. Je to focené při mé poslední návštěvě na chatě v září.

      Vymazat
  8. Zlatavé odstíny - teď budeme na tu zelenou jenom vzpomínat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mám furt na zahradě trávu krásně zelenou, takže se můžu kochat zelenou do aleluja. Z druhé strany zas koukám do žluté stráně, takže to mám tak i tak.

      Vymazat
  9. Krásně nasvětlené, prostorové a jemně barevné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, podařilo se chytnout zajímavé světlo....

      Vymazat
  10. Zajímavě zachycená krajina.Líbí se mi moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla zajímavá tím, kde slunce svítilo a kde ne.

      Vymazat
  11. Prohnuté dráty záběr pěkně ozvlášťňují, působí trochu jako skluzavka .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tohle místo něčím přitahuje, možná ten průhled vysekaný díky tomu vedení, možná kvůli tomu jak bývá osvětlené, vždycky neopomenu se zastavit a podívat nebo i vyfotit.

      Vymazat
  12. Jo tohle světlo je úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto si většinou focení na chatě nechávám na podvečer. Tady je to horší, než se někam dokopu kde to stojí za to fotit, je po světle. na chatě jsem na takových místech cobydup.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....