23 října 2020

Léto odešlo ....

 




26 komentářů:

  1. Pro mne velmi příjemné barvy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale zase přijde! I když to dnes tak nevypadá, jednou se určitě vrátí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo...jak jsem psala Símě, ještě třikrát půjdeme ven a bude tady!

      Vymazat
  3. Pěkná zeleň, které teď stále ubývá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zatím mám trávu zelenou jak smaragd

      Vymazat
  4. Nádherné a moc pěkný bokeh.
    Léto uteklo nějak rychle.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaro vždy - úžasná fotka!
    Vendy, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Ano, ještě třikrát půjdeme ven a bude léto!

      Vymazat
  7. Fotka z říše snů !
    Klidný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Zelenou miluji. A v tvém podání nádhera. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Psala jsem ti ohledně toho obrázku, ale nevím jestli ti to na mejl došlo.

      Vymazat
    2. Někam se zatoulalo :-(

      Vymazat
    3. Tak jsem psala mejla znovu. Mrkni se ještě do spamu, mě tam teď, nevím proč, nikdy to nedělalo padají komentáře od Janinky a Jitky.

      Vymazat
  9. Jen abychom se v pohodě dožili toho dalšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak dožili, ale mohli si ho užít a vychutnat!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....