08 října 2020

Průhled ....

 





24 komentářů:

  1. Průhledy mám taky ráda - hlavně naživo, protože fotka se mi málokdy podaří taková, aby měla stejnou atmosféru jako má samo místo. Tato je obzvlášť povedená. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to v úžasném místě, takže ta atmosféra je tam hodně znát...

      Vymazat
  2. Tak nějak takhle bych si představovala zeď u mého domu, který zatím neexistuje :D. Ale nebyl by to průchod, ale jen branka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ona to je branka, je to branka z ulice Nový Svět na Hradčanech na hřiště a k letní scéně divadla Ungelt.

      Vymazat
  3. Parádní fotka, nejdřív jsem si myslela, že jsou to fotky dvě. :o)
    Vendy, měj fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha... no vidíš, to mě nějak ani nenapadlo. ;-)

      Vymazat
  4. Vendy, taky mám ráda průhledy. Díky a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotka, má úžasnou atmosféru. 👍👍

    OdpovědětVymazat
  6. průhledy já rád. vyvolávají pocity tajemství....a tenhle je parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celé místo je parádní. Navíc když se ti podaří tam jít kdy je tam minimum turistů, je to paráda. Nový Svět má prostě svou nezaměnitelnou atmosféru...

      Vymazat
  7. Průhled plný slunce, božské.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z božského místa, je to tam tak krásné, že se to odráží na všech fotkách které tam uděláš. No a samozřejmě sluníčko tomu dodá ještě tu správnou náladu.

      Vymazat
  8. Průhledy se mně na fotografiích velice líbí, zkrášlují scény podobně jako rámy obrazy malířů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem se snažila, aby to jako rám vypadalo

      Vymazat
  9. Podobně jako Milošovi, evokuje mi ta fotka obraz v rámu. Krásné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....