12 října 2020

Boxující domovnice, nebo? ....

 




26 komentářů:

  1. Ďábel, jednoznačně ďábel! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ne, ale když se podívám níž, tak je tam zcela evidentně usmívající se muž s dlouhým nosem a prapodivným kloboukem... ;-)

      Vymazat
  2. Já v tom vidím lva na zadních. 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se snažím seč můžu, ale nevidím ho. ještě tak možná vyjícího psa, ale nejvíc tam prostě vidím tu babu v šátku a v boxereským postoji :-D

      Vymazat
  3. Ten boxerský postoj tam vidím.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A velmi vyvedený! Zřejmě už má dlouhou praxi!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Mužíček jó, ale zas nevidím tu dýmku...

      Vymazat
  5. Nosatý pán s divným kloboukem.

    OdpovědětVymazat
  6. Jakýpak sparringpartner je asi za ohybem? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by pan domovník vracející se nad ránem v podrouženém stavu? ;-)

      Vymazat
  7. No, ať to je kdo chce, boxuje zcela určitě :o)
    Vendy, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, nevím, jestli domovnice, já vidím někoho, kdo má divný nos a přesto se usmívá. Já tam vidím úsměv. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je ta druhá varianta, když se vezme spodní polovina, pán s nosem který se usmívá a má divný klobouk ;-)

      Vymazat
  9. Já paní domovnici závidím lví hřívu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má paní domovnice šátek! bez něj by to nebyla ta správná domovnice v dlouhejch sukních ;-)

      Vymazat
  10. Připojuji se k Signoře- vidím boxujícího lva :-)))).
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no popravdě když jsem se na to dneska zadívala dýl, tak trochu by tam i ten lev byl... :-D

      Vymazat
  11. Já v tom vidím pátého mušketýra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiš, tak to už tedy já nejsem schopná vidět vůbec! :-D

      Vymazat
  12. Mně ta hlava připomíná zvíře a postoj např. psa, který se snaží postavit na zadní.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....