18 října 2020

A zas ...

 


.... ta džínovina. Je zvláštní, co šikulky po celém světě

 jsou schopné z ní vymyslet a hlavně ušít. Obrazy, hračky, přehozy, sedáky, piškvorky, závěsné mobily, květy ... dokonce i obšít celý vchod do domu, včetně schodů a sloupů! Což už je ovšem opravdu totálně mimoňské. Mě stačí když si můžu ušít pro sebe to co potřebuju. Nejdřív to byl batůžek (ten objednaný definitivně nepřijde) a k batůžku tedy o něco menší crossbody kabelka. A pak jedno zvíře, do kterého jsem se zamilovala na první pohled ....

Zapomněla jsem dát kapsu dovnitř, tak jsem s ní tentokrát ozdobila zadní stranu


Z kalhot jsem použila nejen poutka, pásek a kapsy, ale i zipy. Na ozdobnou květinu. Nejdřív jsem přemýšlela o květu z džínoviny, ale tenhle ze zipů mne oslovil víc



Na tyhle kravky jsem narazila na Pinterestu a hned mne chytly. A nejen ony, ještě jsou v tomhle stylu ovečky, oslíci a sloni. A využívají se nejen jako hračka, ale i jako v případě téhle, jako organizér. Má totiž vzadu kapsu, kam si můžete dát mobil, tužky, nůžky, prostě cokoli co chcete mít po ruce





Protože nemám střih, šila jsem jen podle obrázků, dopadlo to tak, že jsem měla nejdřív jedno tělíčko ke kterému byla velká hlava, a jednu velkou hlavu ke které jsem musela udělat nové tělo, takže správně tušíte, že bude ještě jedna kravka. A další nápady se líhnou ....

25 komentářů:

  1. Super! Já se právě chystám vyřadit staré rifle, už děravé, a vymýšlím, co bych z nich vyrobila ;)
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom Pinterestu najdeš neskutečné množství inspirací co z nich udělat. Stojí to za to, se tam podívat.

      Vymazat
    2. A těším se na to, co vyrobíš. Tedy jestli se pochlubíš ;-)

      Vymazat
  2. Vendy, Tvoje šití z rifloviny nemá chybu. Musím se zeptat snachy, jestli by mi podobnou kabelku neušila. Snad se nebudeš zlobit, že se u Tebe inspiruji.
    Na Pinterestu je spoustu krásných věcí z rifloviny. Škoda, že neumím šít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu horší to je, sehnat střih. Na spoustu věcí (kabelka, batůžek) najdeš krásné tutoriály na YouTube, ale třeba ty kravky jsem dělala jen tak od boku a co jsem si myslela že by to tak podle obrázků mohlo být.

      Vymazat
  3. Také chválím, moc pěkná práce. Těším se na obrázek druhé kravičky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nejdřív ale musí udělat hlavička. Teď jsem si stáhla nějaký střih, uvidím jak bude pasovat ta velikost....

      Vymazat
  4. Vendy, tleskám a chválím. Jak kabelka, tak i kravička jsou parádní. 👍👍👍
    Já teď spíš jen po večerech "mávám drátem", upletla jsem dva svetry, vestu a teď ze zbytků štrykuju čepice. Kdysi dávno jsem si z džínoviny ušila kabát, ale to bylo v době, kdy jsem u toho šicího stroje byla pořád. Musí mě to čapnout, což se teď nějak nekoná. Nedávno jsem si zkracovala jedny kalhoty. Vím, žee na stroji by to bylo ušité raz dva, ale já to šila v ruce.😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se u nás začala prodávat džínovina v metráži, obšila jsem džínama a bundama celou rodinu. Já zas neumím plést, takže jedu spíš v těch nitích ;-)

      Vymazat
  5. Jestli nás plukovník zavře doma, střelím se do hlavy a začnu se poohlížet po vhodné tvorbě.
    Ale já jsem tak zoufale levá.
    Dneska jsem na tebe myslela, svázala jsem něco málo a sázela jsem botanické irisy do skalky, jsem zvědavá, jaké budou.
    Jinak ... jsi šikovná, víme, že !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nás plukovník zavře doma, tak tu budu mít pořádný stádo! :-D Tady furt prší, takže nesvazuju. A hlavně nemám druhý ruce, ta zebrina je široká skoro tři metry. Takže potřebuju muže, aby stál s jedním koncem provazu a já jí obcházela. Ty před barákem vždycky splétám do copu, nejsou to žádní obři a vypadá to hezky. Mám inspiraci ještě na jednu kabelku, a další zvěř. Počítám ale že bych to spíš pak zkusila dát do komise v galanterce. Nebo kdyby někdo chtěl ... ale zatím se ozval jeden zájemce na kabelku, ovšem jelikož dotyčnou znám, věděla jsem že by jí chtěla za stovku. Nejsem charita ani blb.

      Vymazat
  6. Vendy si šikovná, moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Je to takovej dobrej relax. Uvidím kolik jich tu za chvíli budu mít... ;-)

      Vymazat
  7. Moc pěkná práce. Osobně bych dal přednost bezhlavé verzi :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys od tý doby, co jsi viděl to kamenný mejdlo máš nápady jak Mydlář!

      Vymazat
  8. Úžasné využití riflí.Máš všechno precizně ušité.Riflovinu jsem vždy nerada prošívala,jak třeba měnit zip,to už raději koupím nové a nebo zkrátit.Lámou se mi jehly a to mám na Jeans.Vyřazených riflí mám hlavně po manželovi dost.Zapřemýšlím co s něma.
    Vendy měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měnit zipy přímo nesnáším. U čehokoli. Teď tu mám zimní bundu už od jara připravenou, že jí odnesu do galanterie kde to paní dělá. Já nemám nervy se nad tím rozčilovat.... krácení taky nerada dělám, ale udělám. Jen co jsem se džín nazužovala... viděla jsem docela zajímavý přehoz jednoduše sešitý ze čtverečků, nebo povlak na polštář, to má výhodu že se můžou házet na zem a to i venku, nebo povlak na polštář provlékaný tak jako je ta taška. pro děti skvělé piškvorky. Čtverečky vyplněné trochu výplní a na nich našité symboly kroužku nebo křížku. Podsedáky na venkovní židle, z nastříhaných a sešitých proužků háčkované předložky nebo koberečky či rohožky, košíky ...

      Vymazat
  9. Vendy, nádherné tvoření. Ta kravička je skvostná. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. No doufám že nás plukovník nezavře doma, jinak bych tu měla za chvíli celý stádo.

      Vymazat
  10. Vendy, tak to je tedy pecka! Taštička je úžasná, ale ta kravička... ten výraz! Moc se ti povedla! A jestli si pracovala bez střihu, tak skutečně smekám!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu mi to dalo zabrat než jsem k nim vůbec něco našla, až po delším pátrání jsem našla video s podobnou, spíš jen vlastně to je ta hlavička samotná, a od něj jsem si pak podle dalších fotek odvodila co a jak spíš stylem pokus - omyl. Teď už vím jak na to, tak by to bylo snadnější.

      Vymazat
  11. Ahoj Vendy, s ručními pracemi už jsem skončila. Byla doba, kdy jsem zkoušela všelijaké techniky a šila dětem zimní i letní bundy a kalhoty i na zakázku a dokonce kolegyni plavky a jedny šaty na kolonu v tanečních. Nyní už jen obdivuju práce a nápady jiných. Pinterest je obrovskou inspirací a těch technik s nových materiálů na tvoření je hodně. Když vidím výrazové výšivky v počítané niti, je mi líto,bude už na to nevidím. Je to titěrná, ale nádherná práce. Jsi šikovná na tvoření všeho druhu.

    OdpovědětVymazat
  12. Já taky šila všem všechno, i na plavky pro mě došlo, já se vracím občas jen k tomu šití nebo občas háčkování. Mám tu už leta nedodělaný vyšívaný obrázek, vlastně jen potřebuju dovyšít zbytek pozadí, ale nějak jsem se k tomu neodhodlala, taky už pro tu námahu očí. Ale pořád si říkám, že bych to mohla dotáhnout do konce....

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný, má takový šibalský kukuč :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....