19 října 2020

Pořád prší ...

 


.... a když neprší, tak mží a je hnusná kosa.

 Tudíž ten ech podzim, který ze mě vysává veškerou energii. A když v týdnu náhodou nepršelo (asi dvacet minut) musela jsem si vzít holiny a foťák a vykopala se ven na zahradu. Probrodila se porůznu místy, kde by mohla být kapková inspirace a něco nafotila. Víkend byl naprosto ve stejném duchu, původně jsem chtěla muže požádat aby jsme vyjeli kousek nad město do míst, která oslavila dvěstě let od vzniku, a já tam nikdy za těch třicet co tu bydlíme nebyla. Pršelo, mžilo, pršelo a tak bylo mnohem líp doma v teple. Dneska je JEN zataženo, tedy zatím, a tak doufám že to tak i vydrží. Té mokroty už mám fakt plný zuby. A myslím, že momentálně i zahrada ....










Tyhle dvě fotky vznikly ve stejný den jak předchozí, ale ve stejnou dobu jak minulé kapkové fotky na listech mečíků. Odpoledne kolem čtvrté najednou vykouklo sluníčko, vydrželo na obloze až do západu a druhý den už zas pršelo



Když jsem v komentářích k mému džínovému tvoření psala, co všechno dokáží ve světě ze starých džín udělat, netušila jsem úplně co všechno! A pak jsem narazila na tyhle obrázky ....







Když to vidím, nechce se ani věřit, že to jsou všechno staré džíny...

22 komentářů:

  1. Kdyby bylo sluníčko, trpěl bych kvůli zavřené výstavě víc, protože takhle vím, že i kdyby někdo nakrásně přišel, v takové tmě by v sále stejně viděl maximálně půlku toho, co vidět lze. A tak prostě čekám, až se mraky roztáhnou. Ty normální i ty v přeneseném smyslu slova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty věříš že se to ještě otevře? Je skoro konec října, a sezóna končí posledním listopadem? A oni to vyhlásili do začátku listopadu? nevěřím že to zruší, plukovník ještě víc utáhne šrouby. Ovšem pokud se don té doby vláda nezhroutí vlastní nemohoucností....anebo pokud se všichni nenakazej na té Zemanově veselici na Hradě. Tedy jestli mu jí povolej, nebo už povolili? Vyhlásila jsem embargo jak na rozhlas tak televizi, takže moc nevím, ale je mi o dost líp....

      Vymazat
  2. Vendy, ty fotky jsou úžasné. 👍👍👍 U nás pršelo ještě v sobotu, včera jsme se obešli bez deště, takže jsem mohla venku ošetřit postřikem ty největší oleandry. Dnes se tu cestou z práce stavil zeť a pomohl nám s nimi nahoru po schodech. Květináče měly metrák, jak jsou stále prolité vodou.

    Ovšem ty džínové obrázky mě dostaly. Kdybys nenapsala, že se jedná o staré džíny, myslela bych si, že je to malířovo "modré období."😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera to bylo taky o něco lepší, i když stále bylo zataženo. Já zas ostříhala až na "kost" fuchsie, jen u stromkových jsem zachovala základní kostru. Teď snad budou rychleji vysychat když svítí sluníčko, abych je mohla vyvláčet na půdu. Jsou taky pěkně těžký. Naštěstí díky tomu, že jsem je úplně ostříhala, nemusím je teď stříkat, molice se nemají na čem usadit když jsou bez listů, ale musím si hlídat muškáty, ty byly v létě, díky rajčatům, plný molic. Převislý ne, ty byly na druhé straně baráku, ale vzpřímený, o ty jen člověk zavadil a zvedaly se mračna těch mrch. Ty obrazy jsou opravdu něco neuvěřitelnýho...

      Vymazat
  3. Vendy, deště jsem si teď fakt užili, ani já takové dny nemusím. Dneska už to šlo! Hurá!!!
    Ovšem tvé zmoklé fotky, to je něco jiného... nádhera jako vždy!
    A ty džíny, to tedy fakt koukám!!!!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady u nás sluníčko vylezlo až dneska, od rána se snaží, ale trochu mu to kazí dost silnej ledovej vítr, ale pořád lepší než ten vlezlej déšť.... a ledovej vítr. Mě ty obrazy taky dostaly...a to je jen zlomek toho co jsem tam ještě viděla.

      Vymazat
  4. Pošmourno a deštivo mi nevadí, ale evidentně to vadí klukům, potřebují sluníčko a ven, jinak se zabijou :D.
    To džínové tvoření nemá chybu, to je vážně pecka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jedu asi opravdu jen na sluníčko, dneska když svítí, a byla jsem nějaký čas venku, hned cítím, že mám o něco víc energie. Je to tak, je to pecka, umět to, to by byl gól. Já neumím ani pořádně kreslit, natož nakreslit tohle a ještě to udělat z té džínoviny. Jsou to machři kdo tohle umí.

      Vymazat
  5. Nevím, co obdivovat dřív, fotky jsou úžasné, to umí jen voda a ten džínový svět je neskutečný, to se nechce věřit, že to někdo opravdu vytvořil ze starých džínů, je to spíš jak vytvořené počítačem, neskutečná paráda!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásné, a počítám, že před samotnou tvorbou i ten počítač pomáhá. Ale když se pozorně podíváš, tak tam tu látku objevíš.

      Vymazat
  6. Vendy, nádherné fotky s kapkami. A nádherný je i džínový svět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá hodně práce zaregistrovat, že to je látka a ne malované.

      Vymazat
  7. Kapičkové fotky jsou opravdu moc pěkné. Džínové obrazy jsou neskutečně. Lidi jsou vynalézaví. Takto recyklovat je úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty obrazy jspou špica. Obzvlášť ten poslední....

      Vymazat
  8. Život nás tímto nutí k poznání, že jednak nic není zadarmo, ale pak si musíme vážit i dní, kdy je prostě božsky.
    Žiju úplně v jiné lokaci, srážek máme akorát a zahrada vypadá před zimou luxusně.
    Poprvé za pět let neběhám jako trubka a nedolévám jehličnany před zimou,
    Vše je příjemně svěží a po mnoha letech mám i pocit, že příroda bude příjemně odpočívat v duchu dostatku.
    To, že mi lidé strádáme, je bohužel smutný fakt, musíme s tím bojovat. A občas udělat i z prdu kuličku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je velkej problém v tom, že v tom místě, kde je vždycky to jezero, je skalnaté podloží, a jen tak na hloubku rejče a půl zeminy. Takže se to nestačí při takových celodenních intenzivních deštích které trvají třeba tři čtyři dny už vsakovat a voda jde nahoru. Moc bych za to nedala, že to je pod valnou částí zahrady, protože když nastane taková situace teče mi potůček přes celou šířku zahrady. Já doufám, že to aspoň vyničilo ty mrchy co mi tu dělají ty hromady hromad po záhonu a trávě, že se utopily nebo je to vyhnalo. Teď když procházím zahradou, zůstávají na trávě blátivé stopy a propadám se do těch vyhrabaných chodeb. Takže na jaře zas budu muset pěkně rozvážet kompost a ty díry zasypávat. Dneska je hezky, byť fouká ledovej vítr. Ale konečně sluníčko! Takže mi ani nevadila nepříjemná návštěva na dentální hygieně. Jak se mi aspoň trochu nabijou baterky, hned je mi líp a všechno se ukazuje v lepším světle...

      Vymazat
  9. Teď už chybí jen, aby přišly záplavy.
    Ten džinový svět je opravdu bohatý, na poslední fotce to vypadá jako v kajutě džínového Titanicu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě už zahrada plavala, a dost a měli jsme tu druhej stupeň. Někde i přes tu šílenost kterou zovou rekultivace řeky a protipovodňové opatření se samozřejmě vylejvala jako vždycky....

      Vymazat
  10. Úžasné fotografie,kapky jsou jako perly.
    Nechci ani věřit,že jsou obrazy z džínoviny,jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... ty jsou neskutečné, to je hodně vysokej level.

      Vymazat
  11. Mane se vybaví Mladovs pisnicka%Ušetřím na nový Velorex dzinovy, mají ho v Tuzexu v Praze... Těm narozený pmr. 1989 už patrně nesrozumitelna..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....