17 října 2020

Jen a jen kapky ...

 






.... jsou stejné, ale přitom každá je při bližším pohledu jiná. 

A září sluníčkem které vyšlo na dvě hoďky po propršených dnech a tak jsem ještě před odjezdem do práce, když jsem šla kolem těch mečíků prostě neodolala tomu třpytu ....



24 komentářů:

  1. V každé kapce ze zakonzerován kus slunce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdyby tam tak chtěl zůstat a svítit i kidyž to slunce je zalezlé za mraky...

      Vymazat
  2. Vendy, vypadá to jako malé drahokamy na zeleném pozadí. Co všechno dokáže vykouzlit voda a slunce. 👍🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když svítí ve správném úhlu, tak dokáže zázraky.

      Vymazat
  3. Vendy, jsou nádherné. Tu poslední fotku bych si dala na zeď. Jako ale opravdu!

    OdpovědětVymazat
  4. ...jako kousíčky křišťálu...
    Vendy, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak. Už vím kde se inspiruje Swarovski ;-)

      Vymazat
  5. Nádherné kapky.U nás světe div se,dva dny nepršelo a já si dnes dělala kapky na kytce,co jsem dostala od manžela.Nějak mně chyběla starosklíčka.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je to snad už standartní počasí. Snad už se dneska blýská na lepší časy, protože obloha tu a tam ukáže modrou. Ale opravdu jen sporadicky.Na tohle jsem výjímečně starosklíčka neměla. To šlo naopak dlouhým sklem.

      Vymazat
  6. Páni, těch kapiček ale je, to je nádhera. Vendy, kapičkové fotky mne nikdy neomrzí.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byloi první, co mne uhodilo do očí, co tam těch kapek je...

      Vymazat
  7. A jak se na té nakloněné rovině drží, aby se nerozplácly o zem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tak vypadá na té fotce, ale leží horizontálně a suší se. Tedy ty mečíky na kterých ty kapky byly.

      Vymazat
  8. Jeden drahokam vedle druhého, nádhera. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ještě foťák vůbec nepobral to jak hrály všemi barvami....

      Vymazat
  9. Krásný kapkový korálky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou kytky a listy, na kterých se prostě takhle krásně drží, a ty mečíky když ovšem leží, k nim patří.

      Vymazat
  10. Jen a jen kapky, ale je to krása !
    Klidnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné kapičkové fotky, ta poslední je nej....

    OdpovědětVymazat
  12. No když jsem už byla na cestě ke kolu, že pojedu do práce a viděla jak ty kapky v tom sluníčku hrají všemi barvami (bohužel to foťák nepobral) neodolala jsem a vrátila se pro foťák.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....