08 září 2020

Vzhledem k tomu ...


.... že dnes musím ještě dokončit

v trimování co v neděli začala na chatě chovatelka a spolumajitelka Myšpulína, tak nějaké delší vykecávání ani hodně fotek nečekejte. Sice jsem si  Myšpulína už trimovala třikrát, byly jsme domluvené, že mi ukáže jak na některá specifika jeho srsti, a chtěla navíc vědět jak mu už srst roste, protože jsme měli trochu problém se srstí na hlavě. Se vším byla spokojená, jen můžeme trochu ubrat s jídlem. On byl sice od mala zvaný u nich Myšelín, což částečně napovídá o tom, že byl vždycky takový oplácaný. Ale přeci jen už je trochu mišelínovatější než je zdrávo. A konečně se rozhodlo jestli se bude uchovňovat nebo ne. Bude a tak nás čeká jedna klubová výstava a možná příští rok brněnská Světová výstava ....



Dnešní téma je naprosto jasné, takže dodávat nic asi nemusím ...

Jen malá otázka, taky tam vidíte tlamu žraloka?





P.S. Ještě že je fb, ten mi totiž dnes připomněl, že tenhle blog má přesně dva roky. Je to batole, nicméně si vede velmi dobře, což mne samozřejmě u každého mého dítěte velmi těší ....

30 komentářů:

  1. Možná to tak není, ale vidím zuby žraločí :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to tak, taky je tam vidím, proto jsem psala tu žraločí tlamu :-D

      Vymazat
  2. Všecičko nejlepší tvému batolátku a přeji spoustu dalších krásných předškolkových let! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale jak jsem psala Čerfovi, je otázkou jestli je tomu blogu dva roky nebo dvanáct, nepřestala jsem psát, akorát změnila adresu, takže jede pořád, jen na jiné platformě, takže jestli to považovat za fungl nový blog ....

      Vymazat
    2. To je fakt, já taky Mozkovnu počítám od začátku na blog.cz.

      Vymazat
    3. No právě. Já si nebyla jistá kdy jsem se vlastně sem přesunula, ale díky tomu, že jsem dávala odkaz na fb ten mi to takhle hezky na den připomněl.... takže vlastně Dandík má dvanáct let, což odpovídá, protože Bobeš je má letos taky.

      Vymazat
  3. Žralok zuby má,jak nože.Vidím ho.
    Úžasné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  4. Je tam, to je jasné!!!
    Hezký večer, Vendy!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to zaujalo hned už ve foťáku jak se tam ty zuby cení....

      Vymazat
  5. Zrovna dávají "Čelisti II".

    OdpovědětVymazat
  6. Šmankote, to je krása! :) A ano, vidím tam tlamu žraloka, hlavně teda zuby.

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím. Nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  8. Nemohla jsi to oslavit lépe než odhodit plenky, dudlík, přesnídávku.
    Nakrájet pár koleček turisty, měkký chléb, zapít plzní a radovat se, že se daří a blogový svět šumí, bublá a nepřestává pulzovat.
    A s kapičkovanou je to top.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slavit se bude prací, tráva je letos hotovej mor. Roste a roste a roste. Večer bude sklínka bublavého vínka.

      Vymazat
  9. Vendy, i já vidím toho žraloka. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Den bude sekací. Už mě ta tráva silně štve jak furt roste....

      Vymazat
  10. Tedy přeji mocný fuk na ty dvě svíčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď je otázkou jestli to vlastně jsou dva roky, nebo dvanáct. Když to vezmu že jsem blogovat nepřestala akorát jsem změnila adresu. ;-)

      Vymazat
  11. MOC KRÁSNÉ FOTOGRAFIE ANO, ŽRALOKA VIDÍM V PRVNÍ BUBLINĚ. SUPER FOTKY. PŘEJI KRÁSNÉ A KLIDNÉ DNY. NEŠEL MI VLOŽIT KOMENTÁŘ DŘÍVE, VŽDYCKY MI ZMIZEL...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju jak za pochvalu, tak za tvou vytrvalost v tom, že jsi se snažila tak pracně sem ten komentář dostat :-)

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Já bych sice brala kdyby byly ještě o pár chlupů lepší, ale co už ...

      Vymazat
  13. Parádní fotky. Na první vidím horní čelist zraloka. :) Moc se mi líbí poslední fotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... tady člověk vidí, že taková nevinná kapka zas tak úplně nevinná není!

      Vymazat
  14. Je dobře živený a má chuť k jídlu, vše je, jak má být :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono to už je s tím živením asi přesmíru, musí dostávat miň.Ale je fakt, že ač je to taky dandík, má úplně jinou kostru i srst než Bobeš. Myšpulín když zmokne, tak vypadá přesně jak dandíci na obrazech z 18. století. Tedy vypadá jak oni ve své prapůvodní "divoké" podobě.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....