04 září 2020

Dnešní fotky ....


.... ještě navazují na předminulý článek.

Fotila jsem je u prvního rybníka, na louce nad rybníkem kde jsem byla zvyklá vídat mnoho druhů motýlů. Bohužel tentokrát ani ň. Tedy jeden bělásek se tam motal, jinak nic jiného. Další je focené od chaty a ještě další po cestě do Příbrami. Až na poslední mají společné jednu věc. Mraky. Ty mne provázely vlastně celý můj týdenní pobyt na chatě, s výjimkou onoho horkého pátku kdy se na obloze neukázal ani jeden ....










Tenhle strom už znáte, fotka je nafocená už na přelomu jara a léta, jen se mi nějak stále nehodila do žádného článku. No a dneska se na ní konečně dostalo...




 

32 komentářů:

  1. Pěkné fotky. Moc se mi líbí ta myslím pátá, ten balík slámy na horizontu. Jinak mraky jsou dramatické, fotogenické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta měla dvě verze, tahle mi ale připadala hezčí.

      Vymazat
  2. Úzasné fotografie.Ty mraky jsou náramně fotogenické,ty mně u nás chybí.Pořád je tu bílá obloha fotky jsou potom nanic.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to takhle měla, až na jeden den, celý týden.... nejhezčí to bylo v té Příbrami.

      Vymazat
  3. Opět krásné foto. Mraky jsou nádherně zachycené. Mně se líbí 2 x foto-pohled na vodu s lavičkou. Je to takové pohodové a uklidňující.
    Hezké dny přeje Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, také se mi líbí ty dvě s lavičkou.
    Měj hezky den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě to moje oblíbené místo, kam vždycky dojdu a pak už nejdu dál. Proto také to překvapení z prázdného druhého rybníka.

      Vymazat
  5. Ta lavičková ... dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je místo, kam i když se vydám původně někam jinam, vždycky dojdu a kde nakonec zůstanu, sedím tam a kochám se. Tichem, zpěvem ptáků, bzukotem hmyzu....

      Vymazat
  6. Máte tam u vás opravdu moc zajímavou oblohu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou až na jednu středočeské mraky ;-)

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí ta černobílá. Je vskutku tajuplná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ona není ani převedená do čb ani v čb módu focená. Prostě se to tak nějak sešlo a vyšlo

      Vymazat
  8. Nejvíce se mi líbí ta s tou kukuřicí. Ale všechny jsou pěkné - má to atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a to je mobilovka z autobusu....

      Vymazat
  9. Jedna krásnější než druhá!
    Děkuji a zdravím, Vendy! Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké fotografie. Také ráda fotim oblohu plnou oblaků. Přeji příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, víkend příjemný byl. Byly jsme zas na chatě, byla jsem od května domluvená s chovatelkou co od ní mám Myšpulína že se zastaví a ukáže mi při trimování jak na něj. Sice už jsem ho trimovala třikrát ale on má oproti Bobešovi úplně jinou srst a tak mi slíbila pomoc.

      Vymazat
  11. Fotky jako malované!!!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně, to je takové trochu pohrání si v postprocesu.

      Vymazat
  12. Pěkné, Vendí :). Ta první je taková tajemná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to tak nějak vyvrbilo, svítilo sluníčko a najednou se přihnalo tohle. A ta fotka není převáděná do čb, takhle to vyšlo...

      Vymazat
  13. Vendy, opět pěkné fotky. Díky a měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  14. Vendy, fotka s balíkem slámy je top, ale zajímavé jsou všechny. Na obloze teď bývají nádherné mraky, často se s nimi kochám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsme teď byli na chatě, zas bylo nebe plné takových krásných mraků. Jelikož jsem ale moc času neměla nebyla jsem se nikde projít kde by se daly dobře a hlavně ještě s něčím nafotit.

      Vymazat
  15. Vendy, fotky jsou parádní. Ta s balíkem, ale i ta s lavičkou se mi hodně líbí.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přiznávám, že jsem na ně použila v postprocesu trochu takový malý fíglík, díky němuž vypadají trochu víc líbivěji.

      Vymazat
  16. Slunce sice nesvítilo, ale zamračená obloha je vždy zajímavější než čistá modř. Má dramatický nádech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se podle odborníků fotí krajina mnohem lépe když je pod mrakem než za slunečného dne, ostatně to platí i o městském focení. U detailů to zas tak moc nevadí.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....