19 září 2020

Tohle nedělám ...



.... často, ale tohle mne opravdu nadchlo.

Myslím že konkurovat tomu může jen Blondí se svými zážitky se Soptíčkem. Převzato s Fb ....


DĚDEČEK S VNUČKOU NA WC
Jestli máte vnučku, pravděpodobně řešíte podobné dilema, když řekne:
"Dědo, já musím kakat."
Na pánský nebo na dámský? Samozřejmě, že ji odtáhnu na pánský, jenže ona protestuje:
"Ale tohle je klučičí! A já jsem holka."
"No to máš smůlu, já na dámský nejdu. Proč se ti tu tak nelíbí?"
Načež Simonka pronese nesmrtelnou větu:
"Protože tady je to plný bimbasů."
Na to není co říct. Má pravdu. Do značné míry. Jeden pán u pisoáru musel na chvíli přestat, jak se začal smát.
"A kluci jsou čuňata. Jozífek u nás říkal, že jednou počůral i světla na stropě."
"No, to má výkon." Ocenil jsem a tlačil jsem ji do kabinky.
"A učitelka se prý ptala, co to dělá a on se otočil a taky jí počůral."
Více pánů u pisoárů muselo přestat, ale Simonka si smíchu vůbec nevšímala.
"A paní učitelka křičela, takže přiběhla paní uklízečka."
Na chvíli nastalo ticho v napjatém očekávání. Simonka si rozepla kalhoty a já ji vysadil na prkénko.
"A taky ji počůral."
Pánské záchodky se změnily v bezva Show.
"Radši tlač," pronesl jsem zničeně.
"Mě to nejde. Pomůžeš mi?"
Věděl jsem, že každý poslouchá, ale co jsem měl dělat. Jinak tu zkysneme navěky.
"Heeee..." začal jsem neochotně.
A Simonka se chytla: "Heeee..."
A odvedle z kabinky se ozvalo: "Heeee..."
A od pisoárů se ozvalo několikahlasé: "Heeee...."
Byli jsme Mužsky tlačící sbor.
Simonku to nadchlo, takže to zkusila ještě několikrát. Hlavně, že to zabralo a padalo to tam, což komentovala slovy: „Jé, mně se úplně vysypalo bříško." A pak to zazdila:
"Já udělám celou rodinku čokoládových anakond, jo?" radovala se. Jen jsem odevzdaně přikývl.
"Já si myslela, že si jen prdnu a teď se mi narodila celá rodinka," kopala nožkama spokojeně do mísy.
"Já to tady snad dneska nedodělám..." ozvalo se od pisoárů, když ustal smích.
Hotovo. Hledal jsem vlhčené ubrousky, Simonka chvíli čekala, pak jí to přišlo dlouhé, tak povídá:
"Ty jsi zapomněl hajzlíka papíra! A teď tu budu muset stát a čekat až uschnu."
Našel jsem je. Utřeli jsme, oblékli se, Simonka i chtěla sama
spláchnout. Tak jsem ji nechal spláchnout a ona:
"Pa pá, hovínka! Mějte se, hezky plavejte a nezlobte tam."
U pisoárů bychom z fleku mohli vybírat vstupné. Táhl jsem vnučku ven.
Zatímco si vyhrnovala rukávky k mytí, přišla s dotazem dne:
"Dědo a co dělají hovínka, který nemaj maminku ani tatínka?"
Spolkl jsem větu, že to asi budou zasraný sirotci a rychle jí umyl ruce.
Pisoáry se konečně uvolnily a jeden z nastojáků při vycházení ven povídá kamarádovi:
"Tady je to skvělý, sem musíme chodit častěji."
No. My ne. Už nikdy.....
P.S. Babičkám se tohle přihodit nemůže.


24 komentářů:

  1. Malé děti jsou spontánní

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tomu říkám TÉMA! Nikdy mě nenapadlo, jak to mohou mít dědové s vnučkami těžké.Že se chlapi mohli smíchy počurat jinam, než do mísy, chápu. Holčička je borec. Jiřina z N.
    ( vzpomněla jsem si na vyprávění jedné známé z Brna, která vyslechla v šalině: tatínek jel s klučíkem v plné tramvaji a něco po tátovi chtěl a ten odporoval, dlouho, nakonec povídá ten malý loudil: jestli mi to nekoupíš, řeknu mámě, že čůráš do umyvadla! a hned táta s klukem vystoupili!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No náš mladej když mu bylo tak něco kolem čtyř let taky jednou zaperlil na pánských záchodech, ale hlavně pak následně v lokále plném chlapů, když vletěl dovnitř s očima navrch hlavy a hulákal Mamí, mamí, táta má taky ferďulu! Já se schovávala pod stolem, dcera řvala smíchy a manžel se málem hanbou propadl.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No já se obávám, co mne čeká s tou naší keckou...

      Vymazat
  4. Vtipné a ze života. Kdy se to člověku stane, aby se tak zasmál - a ještě na veřejném WC :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, ale mám tuchy, že by se takové situace mohly stát i na dámském záchodě. Ony děti jsou prostě nevyzpytatelné ...

      Vymazat
  5. To je láce - jen pár korun za takové skvělé představení :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ale jak pro koho. Naprosto dokážu pochopit jaké to bylo v kůži toho dědečka!

      Vymazat
  6. Tak to asi dědečkové mohou mít.Já to měla podobně s vnukem.Mám jednoho a tři vnučky.Pravidelně jsem s něma jezdila sama na dovolené.Bála jsem se ho někde v kempu,kde byly toalety stranou posílat samotného a tak chodil s námi děvčaty.Musel s námi chodit i do sprch i když vnučky kvičely.Později,když už byl větší,tak chodil tam,kam patřil,mezi chlapy.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se mnou syn taky chodil na dámský záchod, a když šel jednou s tátou, jak to dopadlo je v komentu č.2. S vnučkou by tenhle problém měl muž, ale vzhledem k tomu, že nehrozí že by s ní někdy teď v tomhle věku někam jel nebo šel, bude takových situací ušetřen...

      Vymazat
  7. Hned po ránu a tolik legrace...
    Vendy, díky a hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je na rozjezd dne nejlepší. Zasmát se ;-)

      Vymazat
  8. Krásnou neděli a přeji všem prarodičům jen a jen veselé zážitky, protože ty z toalet jsou nezábavnější, mám jich mnoho. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však jsem si hned na tebe vzpomněla! ;-)

      Vymazat
  9. Ach to jsem se zasmála ! Hlášky dětiček jsou prostě neopakovatelné !
    Prima neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem se taky nasmála a nemohla se nepodělit!

      Vymazat
  10. Díky, zasmála jsem se a zavzpomínala na podobné příhody. Děti dokážou připravit situace zábavné pro okolí, ale doprovod trpí. 😀

    OdpovědětVymazat
  11. Teda to bylo dost veselý. Až mi chvilkama bylo dědy líto. Ale ta malá, ta neměla chybku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se jeden diví, co z těch dětí dokáže vypadnout za perly!

      Vymazat
  12. Nedávno jsme byli v cukrárně jedné vnučce (4leté) se chtělo na malou. A tak jsem ji rychle popadl, ani jsem nevěděl, kde tam jsou záchody, na ženském bylo obsazeno, museli jsme na pánský. Ještě jsme to stihli.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....