20 září 2020

Na jedné straně ...

 

.... s ní během roku na zahradě svádíme

nekonečný souboj který začíná v dubnu a končí někdy v listopadu, ale na druhé straně si jí do zahrady dobrovolně sázíme a kocháme se šustotem jejích stébel či obdivujeme krásně načechrané květní laty které buď půvabně vlají ve větru a připomínají vlasy víl, nebo vypadají jak malé fontánky. Myslím že už mnozí pochopili, že mluvím o trávě či o travách. A těm, nebo té, protože se jedná o jednu mou oblíbenou, která svými latami zdobí právě teď lesy. No, spíš jejich pozůstatky, protože miluje slunná místa lesních pasek a holin. Tou kráskou je třtina křovištní a její zlaté laty, které v podvečerním slunci ještě více zlátnou a třpytí se ....
















 

22 komentářů:

  1. No trinu krovistni na zahrádce, byť ji máme napůl "divokou" zatím nemáme.. Pěkně fotky zlatnoucich klasu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také jí nemám na zahradě, ale mám podobnou, vyšlechtěnou s lehce fialovým květenstvím....

      Vymazat
  2. Vendy, povedly se Ti krásné fotky. Traviny moc nefotím, ale koukám., jak vypadají při západu slunce nádherně.
    Přeji prima týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na podzim a v zimě, zvlášť když jsou ojíněné.

      Vymazat
  3. Také se mi květenství mnoha travin moc líbí. Krásný nový týden. Prý poslední teplý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to abych se ještě nasosala tepla co to jde ;-)

      Vymazat
  4. Úžasné fotky! Přesně nad takovou krásou sem se dojímala v pátek v lese...
    Vendy, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tuhle trávu v přírodě moc ráda, rozsvítí krásně i tmavší části lesa a má své kouzlo.

      Vymazat
  5. Nádherné traviny a krásně osvícené.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ne nadarmo se říká že v jednoduchosti je krása a v množství síla. Když se to spojí u těch trav a přidá se k tomu podvečerní sluníčko je z toho krása na pohled....

      Vymazat
  6. Vendy přišla jsem si pro pohlazení na duši a moc za něj děkuji. Jedním slovem... Nádhera.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že na tebe tak ty moje fotky působí....

      Vymazat
  7. Když jsem jako dítě chodil na procházku s rodiči, vždycky si domů na zahradu přinášeli různé druhy trav, které se jim líbily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje první ozdobné trávy na zahradě taky byly nešlechtěné formy těch, které jsem si později šlechtěné kupovala. Asi proto, že jsem pohrdla jejich přírodní krásou se mi pomstily tím, že jsou nezničitelné a lezou mi všude, nejvíc ovšem tam, kde to vůbec není vhodné....

      Vymazat
  8. Krásný, taková teplá schovka s peřinkou pro skřítky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Díky, tyhle traviny a jejich porosty se mi v lese moc líbí. Škoda, že fotky zachytí jen z poloviny tu krásu...

      Vymazat
  10. Umíš z obyčejné traviny udělat neobyčejnou krásku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ony jsou krásky. Zvlášť když ještě do nich zasvítí sluníčko...

      Vymazat
  11. Tyhle traviny jsou moc pěkné, já se spíš potýkám se zelenou, která se má veliče čile k světu a dal by se sekat každé 2 týdny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé 2 týdny? Já jí sekám každé čtyři dny jak to furt bláznivě roste...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....