17 září 2020

Nějak se nám ...



.... přívětivost minulých dní, co se 

týče sluníčka dnes vytratila, i když je zatím stále příjemně teplo, a tak si dáme zbytek sluníčkově žlutých obrázků. Opravdu  sluníčkově žlutých jen jménem, neboť při jejich focení bylo zataženo stejně jako dnes. Což ale naštěstí u žlutých květů je výhoda, neb nemají na sobě přepaly. I když .... teď v době kdy tohle píšu sluníčko jako by vytušilo, že ho pomlouvám se snaží mraky překonat, občas se mu to i podaří, ale spíš vyhrávají ty mraky ....













22 komentářů:

  1. I u nás je dnes pošmourno, ale teplo. Snad to teplo ještě chvíli vydrží. Babí léto mám raději, než to pravé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem teplomil. A když už je moc vedro, a nejde to zalézt do vody, tak si zalezu někam kde takové vedro není. Ale babí léto, když se vyvede je taky pěkné....

      Vymazat
  2. Opět krásné fotky, líbí se mi hlavně ty první, jakoby zamlžené. Ty nám určitě prozradíš co to je za techniku.
    U nás se hodně ochladilo, nejvíc to bylo znát dopoledne, kdy pršelo a foukal vítr. Odpoledne se trochu vyčasilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom má prsty jen a jen objektiv a mezikroužek. Tím že se fotí s malou hloubkou ostrosti a jen malý úsek, vypadají pak takhle. Odpoledne bylo krásně, ale sešup teploty byl hodně znatelný, a dneska to nebude o nic lepší... svítí krásně, ale je studeno. Hodně.

      Vymazat
  3. Ty fotografie na konci jsou přímo sluneční koronou :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hřejivé jak plaménky táborového ohně.

    OdpovědětVymazat
  5. zajímavé detaily. Přeji krásné dny i když rána jsou už studená

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes určitě svítit bude, i když právě teď je pěkných +5... Co naděláme, je tu září!
    Vendy, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak včera se rozsvítilo, ale taky pěkně ochladilo během dne, dnes už zas svítí naplno, ale venku je tedy sakra kosa. Uklidila jsem ty pokojovky opravdu včas. Máš pravdu, v září tu kolikrát mrzlo už první zářijový týden a topit jsme začínali s odchodem dětí do škol, teď už pár let topíme až na konci září a před čtyřmi lety jsme se ještě 16.9. koupali v bazénu. letos už se mi ho nepodařilo vyhřát ani náhodou.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. No vidíš, a přitom to jsou úplně obyčejné třapatky a zlatobýl, který roste na každém smeťáku...

      Vymazat
  8. Tvé detailní nájezdy do říše květinové mne baví a moc.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné detaily,zajímavě nafocené.
    Přeji Ti hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  10. Efektní jsou ty fotky zlatobylu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatobýl je efektní sám o sobě, byť je to strašnej plevel ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....