15 září 2020

Protože jsme tu ....



.... měli takový malý časosběr, trochu

 v něm budeme pokračovat. Těm rozčepejřenejm fotkám odkvetlého bodláku předcházely fotky kvetoucího. Tedy jiného, vedlejšího, ale stejného druhu. I s návštěvou ....









A jelikož jsem nefotila jen bodláky, tak ještě pár jiných a zůstaneme pěkně tón v tónu








21 komentářů:

  1. Krásně fialkově laděný, k dnešnímu počasí se to krásno náramně hodí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, krásně bylo a je. I když už zima se připlíží v nočních teplotách...

      Vymazat
  2. Nádherné barvy.Fialovou mám ráda.
    Měj hezké dny babího léta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je taky fialová která lahodí mému oku. No, budu muset uklidit už domů kytky z letnění, hlásí dost nízké teploty v noci, takže už nám to končí....

      Vymazat
  3. Půvabná podívaní!
    Vendy, přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou bodláky při bližším pohledu velmi půvabné co se týče květu...

      Vymazat
  4. Líbí se mi ten barevný tón, někdy bych chtěla tak krásně fotit, jako ty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak devadesát procent té krásy je sama příroda, deset moje focení ;-)

      Vymazat
  5. No vida, jak může být i takový bodlák krásný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono když se podíváš na jakýkoli bodlák v květu takhle hodně zblízka, tak je opravdu krásný. nesmíš vidět ale ten zbytek ;-)

      Vymazat
  6. Moc krásné. Podzim s jeho půvaby budu navštěvovat jen u tebe. Nejmíň 2 měsíce budu imobilní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Probůh, co se stalo? Nějaké zranění? To by mne moc mrzelo...

      Vymazat
  7. Bodláky a žihadla k tomu - to k sobě pěkně pasuje :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak čmelák žihadlo nedává, ale velmi bolestivě umí používat ta přední klepýtka, či jak to nazvat.

      Vymazat
  8. Bodlak nám právě odkvrtl

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle já prostě neudělám - takhle zajímavě nezaostřím... Některé tvé fotky jsou hotové dát na zeď .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To "prapodivné" ostření dělají mezikroužky před objektivem. Tady navíc ve spojení se starosklíčkem a určitou úpravou v editoru...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....