14 září 2020

Když už se ....

 


.... začalo jednou chmejřit, tak tomu tak ještě 

chvíli bude, protože se mi podařilo vyfotit jeden bodlák v rozmezí čtrnácti dnů, tak jak se postupně rozpadal. Proto se vám asi bude zdát, že fotky jsou stejné ....
















Nebude to dlouho trvat a tyhle sušiny budou jedinými pozůstatky květů léta .... brrr


25 komentářů:

  1. Krásné fotky, moc se mi líbí ty první.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná reportáž ze života bodláku. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jen že mne zaujal už při prvním focení, jak měl krásnou čepičku z toho chmýří. No a když jsem okolo něj šla podruhé už byl načepejřenej celej.

      Vymazat
  3. Ještě zbývá vypátrat na jaře osud výsadku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti řeknu. Když je to tady u nás, tutově mi začnou všude růst a končí na kompostu. Na chatě je to to samé v růžovém. Jinak to poznáš i podél cest jak se tam ty bodláky množí....

      Vymazat
  4. Moc krásné fotografie. Já ráda fotim chmýří ještě i s ranní rosou. Přeji ti krásné babí léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, a když není mlha, přijde na řadu sprej s vodou. Což byl případ těch kapek na pavučině. Tam jsem použila nějaký čistící prostředek, proto byly po styku s čistou vodou (začalo pršet) duhové

      Vymazat
  5. Vytvořila jsi časosběrné snímky. Jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska jsem našla první krásný kaštan. Je po létě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám čtyři kaštany už od minulého pondělí ještě v autě ve dveřích. Sbírala jsem je v Heřmanově Městci když jsme po cestě domů z chaty venčili psy....

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotky, inspiruješ mě. Foťák jsem v září nechávala doma, ale možná by ho chtělo zas vytáhnout .-) Některé tvé fotografie mi opravdu přijdou "umělecké".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho tahám sebou i když jdu na houby. Je to silně nepraktické, překáží, ale občas najdu víc těch možností něco vyfotit než těch hub. Což byl případ i těhle fotek. ;-D

      Vymazat
  9. Vendy, krásné časosběrné snímky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se to zadaří že se dá takhle něco postupně nafotit.

      Vymazat
  10. Krásné chmejření.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  11. Jo jo u nás také vyrostl před vraty lpekny bodlak... Je pěkné zachytit ten postupný rozpad..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé bodláky jsou jak velmi velké, pichlavé ale taky i docela fotogenické...

      Vymazat
  12. Působivé! Nacházíš krásu na naprosto obyčejných věcech, to se mi moc líbí!
    Vendy, přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První zimu kterou jsem prožila s blogem a nemohla psát o výstavách apod. jsem objevila kouzlo sušin. Odkvetlých miříkovitých, trávy a taky bodláky. A od té doby je fotím...

      Vymazat
  13. Chmýří je pěkné, jen už z něho je smutný dojem, že léto je na odchodu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....