28 září 2020

K dnešku se asi hodí nejvíc ...

 




19 komentářů:

  1. No jo, sluníčko. Ani památky po něm dnes není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před chvílí tu byl synek, popřát nám k svátku a byl o tomhle víkendu na jihu Moravy (Lednice, Hodonín, Mikulov, Helfštýn) a říkal že včera v Mikulově celý den nádherně svítilo, v sobotu v Hodoníně že pršelo tak zalezli do ZOO. Tady bylo hnusně od pátku až do dneška, a ještě furt je...

      Vymazat
  2. VŠECHNO NEJ, NÁŠ VAŠÍKU !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. U nás jsme bez sluníčka, ale přesto jsme riskli krátkou procházku. Ze které nás stejně za chvíli vyhnal déšť.. Ochladilo se tedy fakt hodně, v Krušných horách napadlo i trochu sněhu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za celý víkend neriskla nic. Tedy krom odpočinku a toho, že jsem zas tvořila jen tak pro sebe, ale dodělávala jsem i objednaného medvídka z džínů. Ono se ani nic jiného nedalo dělat, pršelo pořád, moc přestávek nebylo...

      Vymazat
  4. Vzhledem k tomu, že jsem teď četla o žlutých kytičkách a den boje proti rakovině, který je 30.9. - má to pro mě i jinou symboliku. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no vidíš, to nevím, já vím že to bylo vždycky v květnu...

      Vymazat
  5. U nás celý dne propršel. Ale i tak jsme si oslavu Vašků užili. Všichni kluci, ti velcí i ten malý stavěli z Lega, já si pochovala kočičku, dali jsme si výborný dort a chlebíčky. Přes nepříznivé počasí nám bylo moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně tak i tady. No my jsme Václavové jen dva, takže jsme ani moc neslavili. Syn nám přijel popřát, pokecali jsme. Já si užívala svátek tvořením...

      Vymazat
  6. Krásná fotka, sluníčko si dávalo pauzu.
    Krásný sváteční den a vše nej, nej, nej, hlavně zdraví 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alí!!! Já jsem tak ráda že jsi mě našla! Jak se máš? Začneš na novém místě se svým povídáním o Itálii? To mi hodně chybí....Děkuju moc za přání, děkuju.

      Vymazat
    2. Ahoj Vendy, už jsem na blogspotu od jara, ale udělala jsem si pauzu, delší, než jsem původně zamýšlela. S Itálií budu rozhodně pokračovat, ale jen s tou loňskou. Letos jsme náš pobyt rušili a cestovali jen po vlastech Českých. 🙋‍♀️

      Vymazat
  7. Přeji krásný sváteční večer a všechno nej!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná fotografie,o nás sluníčko za ty tři dny ani nezavadilo.Pršelo a já si uháčkovala ponožky,šálu a začala čepici a to vše u nějakého pěkného filmu z Youtube.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V neděli večer sluníčko asi hodinu před západem krásně svítilo,takže to vypadalo že dá déšť pokoj, ale ne, neděle zas celá propršela. Já relaxovala při tvoření. Nehty, medvídek a po letech zas jedna vánoční koulička....

      Vymazat
  9. Slunce se ještě chvílemi snaží, ale na solární přebytek energie to už nevypadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě by stačilo, abych se do zásoby nabila já... i když dneska svítí, ale sakra funí vítr!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....