01 srpna 2020

Schlazení ...




.... se dneska vcelku hodí.
Konečně je to pravé léto jaké má být, i když jak je vidět ze zpráv, meteorologové jsou z toho tak překvapení, že nás před tím musí stále ve zprávách varovat a děsit nás tím. Chápu, že by mohli být vyděšení z toho, kdyby mělo být takové teplo třeba v prosinci, ale v červenci? Ale zpět k létu. Užívám si tyhle dny nadšeně, o to víc, že tu byly obden holky se ráchat a Bobule a voda je kapitola sama o sobě. Dokonce se mi dneska i podařilo dosekat druhou část zahrady, kterou jsem nestihla ve středu, neb mi došel benzín. Takže už mi nic nebrání v tom si dnešní opravdu letní den bez výčitek užívat ....














30 Day Photochallenge

den dvacátý, téma č.17 MODERNÍ TECHNOLOGIE
 
... a jejich konce. Takhle to vypadá, když se dnešní náhrada mnoha opisovačů ze středověku i dalších epoch, kopírovací stroj, rozebírá protože už dosloužil. A pak překáží bezprizorně za barákem ...


 

34 komentářů:

  1. Já jsem maličko pro jiné teploty, ale neberu ti nadšení, naopak mu fandim.
    Bohužel je sucho a chtělo by to vodu, dochází i v sudech.
    Krásný ráchací víkend, sedím u kadeřníka a čekám na barvu🤩🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady zatím je vody dost, mám jak v sudu, tak plnou tu velkou tisícovou nádrž, a jako rezervu zelený jezírko. Já prostě slunce a teplo potřebuju, obzvlášť teď, kdy chodím z práce urvaná jak plakát protože jedu stále sama. včera jsem skončila v osm, a šéfová má stále představu že tam nic nedělám jen proto, že třeba neutřu parapety. jak asi, když na to prostě už nestíhám a hodiny navíc mi nikdo nezaplatí, na to je embargo z ústředí... u kadeřnice jsem byla včera ;-)

      Vymazat
  2. Vedro nemusím, neužívám si to.
    Obdivuji krásné kapičkové fotky.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsm nevytáhla paty z domu. V domě máme chládek a ten si užívám já, protože vedro už na mě není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neříkám, že mě to za chvíli taky nebude vadit....

      Vymazat
  4. Vedro moc nemusím poslední dva roky díky lékům na št.žlázu.Dříve jsem teplo milovala.Přesto jsme dnes výletovali,ale už dopoledne.
    Kapičky jsou kouzelné,moc se mi líbí.
    Nad moderní technologii jsem přemýšlela co vyfotím a už mám něco podobného.
    Hezké horké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to beru že pro někoho to musí být ubíjející a nepříjemné. Mě vadí to, co se vždycky kvůli tomu dělá...

      Vymazat
  5. Vendy, nádherné kapičkové fotky. A konečně přišly letní dny, nevadí mi tyto teploty, užívám si je. Hlavně když je poblíž bazén. .o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo.... není nad to se tam pěkně potopit a nechat se hýčkat vodou. A co teprve večer! To je labůžo. Na obloze svítí úplněk a ty si pěkně ploveš a užíváš....

      Vymazat
  6. Moc hezké fotky kapiček. U nás je sucho. Dnes jsme dolovali první brambory a měla jsem pocit, že budeme potřebovat sbíječku, jak je zem suchá. Ranní rosa prostě nestačí. Voda už nám také dochází. Ještě že mám letos na zalévání jen květiny před domem. Přeji celé rodině krásné slunečné srpnové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou archivní z doby kdy furt pršelo. To že je sucho až moc poznám když sekám trávu a je to jak když chodím po betonu a ne po hlíně. Zatím je došlap stále měkký....a řádí krtci. Když je sucho, dají pokoj protože je to na ně moc tvrdé. Zatím mi devastujou záhon a zahradu ve velkým....

      Vymazat
  7. Já dávám přednost chladnějším dnům, dokonce i v létě, ale co nadělám! :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, popravdě já znám snad jen jednoho chlapa který si libuje v teplu. Jinak všichni ostatní jsou na tom jako ty. Nejraději by trávili dovolenou na severním pólu. I když letos bylo přes třicet i na Sibiři, takže tam by je to taky dohnalo ;-)

      Vymazat
  8. Já mám ráda teplíčko. Zvláště večerní posezení na dvorečku s dobrým pitíčkem. Je fakt, že v tom vedru se na zahradě moc pracovat nedá, ale teplý večer je teplý večer. Beze svetrů a jiné zbytečné zátěže. Však kolik takových teplých dní v roce je???? Také si to užívám.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš můj člověk...však něco se dá udělat právě navečer když už není úpal.

      Vymazat
  9. Vendy, tak u nás bylo včera pekelné vedro, že jsme si netroufli při oslavě ani grilovat. Krásné fotky jako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neříkám že není vedro, to bylo, mne ale štve jiná věc. Ty věčné výstrahy. Před vším. To mnoho lidí vyděsí ještě dřív než nakonec ty vedra. která mnohdy přijdou jen někam, ale vyděsí lidi všude. Za chvíli si člověk koupí mikrovlnku nebo sušičku a bude tam číst že se tam nesmí sušit vykoupaní psi nebo kočky. Dřív se řeklo bude pršet, bude sněžit, bude teplo, bude foukat vítr. A bylo. Co s tím naděláme, je to příroda a na tu jsme krátcí, tak proč ještě lidi stresovat dál?

      Vymazat
  10. Teplo mám ráda. Je pravda, že už se na lehátku nesluním a opálení získávám při běžném pohybu venku na zahradě. Ale i když slunce ukazuje svoji sílu, nesedím doma za staženými žaluziemi. Máme venkovní sezení se zastřešením, takže tam sebou plácnu. Pokud nejsem líná dojdu se smočit v bazénu k synovi na zahradu, která od nás je nedaleko.
    Fotky jsou fakt nádherné !!!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na terasu jsem dávala kdysi velký slunečník který jí zakryl skoro celou, teď mám na odpočinek ve stínu už dlouho altánek, anebo se dá sedět pod magnólií, ta nadělá stínu až, až.... a ten bazén mám u nosu a tak tam skáču co se dá! :-D Ale to lehátko taky miluju. Ať to na terase nebo to nafukovací v bazénu ;-)

      Vymazat
  11. Dnes už je to snesitelnější, veder jsme si už užili dost, obzvláště, když je člověk chytne na dovolenou, no co je to za pořádek, že jo? :D Hezký zbytek víkendu přeji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, člověče teplo v létě to je hodně divný...

      Vymazat
  12. Ahoj Vendy. včera jsem se vrátila po týdnu veder z poznávací dovolené na jihu Moravy a uvítala bych trochu deště. zažili jsme jen jednu pořádnou spršku a na tu jsme se dívali ze zasklené terasy a bylo nám fajn. Jo žhavé léto s bazénem je super. Ale když my se vydáváme na poznávací výlety, tak je to horko nesnesitelné. No co naděláme. Ale zaplavat jsme si byli. pěkné fotky, ale čekala jsem vodou rozzářenou Bobuli. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poznávačky za vedra jsou na nic, to beru. Zažila jsem si tak ten Melk a Kittenbergerovky, ale odměnou byla plavba po Dunaji a to bylo labůžo....Dneska přijely holky se zas koupat a dopadlo to tak, že tam vlezla holka, ta ječela jak je to studený a za chvíli vylezla, Bobule, já a muž jsme tam ještě zůstali. Ale podruhé už jsem tam nevlezla ale Bobule musela ještě s dědou do vody. A teď prší....

      Vymazat
  13. Užili jsme si pár dní letního tepla, teď u nás prší, tak se snad i Simi plní sudy vodou!
    Tvé fotky jsou skutečně moc krásné!
    Přeji hezký večer, Vendy! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska je to sakra deštivé, myslela jsem že budou jen nějaké přeháňky a já si zasadím nějaké keře které na to čekají, ale vypadá to na hodně setrvalý déšť....

      Vymazat
  14. Já raději zlatou střední cestu, vedra fakt nemusím, pokud nejsem ve vodě (✷‿✷)(✷‿✷)(✷‿✷)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třicet stupňů je moje topka. Je fakt že když je to víc, už to je úmorné na cokoli jiného než na koupání.

      Vymazat
  15. Krásné fotky přírody a smutný osud moderní techniky. J.

    OdpovědětVymazat
  16. Ale časem z něj bude cenný muzeální kousek, jako třeba z telefonů, které se vytáčely kolečkem a měly u sluchátka zkroucenou šňůru :).
    Teď se trocha vláhy také hodila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, a myslím, že některé z prvních kopírek už v muzejích jsou. Stejně jako počítače...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....