28 srpna 2020

Návrat k ...


.... normálu a k posledním 

pěti tématům mé výzvy. K nafocení jsem už tady neměla šanci, tak jsem se musela spolehnout na to, že se mi zadaří na dovolené. No něco se podařilo a tak dnes je tu můj závěr mé výzvy. Až bude čas (po příjezdu po delší době vždycky dávám tak dva dny dohromady dům a podstatně delší dobu zahradu, navíc jsem musela dnes jít i na dopoledne do práce) mrknu se na vaše příspěvky jak se kdo s ní vypořádal. Ale už teď moc děkuji všem, kdo se přidali, kdo už mají hotovo anebo se teprve do něčeho chtějí pustit....


Téma č. 11 KRAJINA


Téma č.13 NAPĚTÍ (dokonce dvojnásobné)


Téma č. 15 ŽOLÍK .... VOLNÉ TÉMA


Téma č. 19 PANORÁMA (pohled na Brdy, jejich klasické oblé panoráma)


Téma č. 26 GRAFITTI 
Tohle grafitti už zdobí dlouhá léta zeď naproti Smíchovskému nádraží, takže tohle téma už bylo předem jasné kde se bude fotit.
A jelikož je natolik zajímavé, udělám výjimku a dám fotky dvě. Vcelku a detail prostřední části



Téma č. 27 STREET FOTO

Tohle bylo trochu složitější, protože do Prahy, tedy do centra jsem to nestihla, takže jsem si říkala Zbývá buď Dobříš, Mníšek nebo něco náhodného. Nakonec to byla ta náhoda, když jsem seděla v autobuse směrem na chatu při návratu z Dobřichovic, zaujali mě ti dva. Nedá se říct bezdomovci, ale takoví ti týpkové kteří svůj volný čas tráví pokud možno s pivem či jiným alkoholem


Tak tedy moje výzva splněna až do posledního tématu, a možná že zas něco vymyslím. Nebo spíš obnovila něco, co už se jednou na blogu objevila anebo co kdysi bylo docela oblíbené na FOTOGRAFIA klubu....




30 komentářů:

  1. Vendy, moc dobře jsi se s výzvou vyrovnala. Fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, šlo to dobře, až na tahle poslední témata jsem si to užívala. Tedy i na ta poslední jsem se těšila, jen jsem musela počkat až na jinam kde se dají nafotit...

      Vymazat
  2. Ta první má náboj! Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stála jsem na té louce a přemýšlela jak ty mraky vyfotit, jestli jen takhle na výšku nebo na šířku, protože ta obloha byla plná podobných mraků až k obzoru.Nakonec jsem to udělala tak i tak, ale tahle je asi lepší

      Vymazat
  3. První dvě fotky jsou úchvatné, Vendy!
    Přeji příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak příště se třeba taky přidám. :) A ty první dvě fotky jsou dechberoucí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle výzvu si můžeš dát kdykoli i sama pro sebe, je to jen měsíc... a jen jako takové popostrčení vyrazit kvůli tomu i ven, nebýt doma.

      Vymazat
  5. Vendy, moc krásné fotky. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Baví mne výzvy a škoda, že jsou v létě. Já na to nemám čas, vesměs dělám celé dva měsíce od rána do večera a po 14 hodinách hodím nohy nahoru, na focení síly už nejsou.
    Až bude další, ráda se přidám.
    Celý tenhle cyklus mne bavil, byl skvělý, nutil člověka vnímat svět v tématu, vydařené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si zas říkala, jsou prázdniny, dovolené, volnější režim a tak se to bude spíš hodit než když je každodenní pracovní blázinec. Ale to co mne napadlo jsou projekty dlouhodobé ....

      Vymazat
  7. Nebe je nádherné.
    Hezký víkend přeji. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celou dovolenou mě provázela obloha s úžasnými mraky...

      Vymazat
  8. Pěkné, jen bádám jak jsi docílila nezvyklé poloprůsvitnosti levého "bezdomovce"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je totiž focené mobilem z autobusu, takže tu poloprůsvitnost dělá částečný odlesk v okně....takže žádná nová metoda focení, ale úplná náhoda odlesku.....

      Vymazat
  9. Vendy, s výzvou jsi se krásně popasovala. Tentokrát jsem se nepřidala, prázdniny byly moc náročné a výzva dlouhá. Ale výzvy mám ráda, tak třeba příště.
    Nejvíc se mi líbí fotka krajiny, já jsem prostě krajinářka. :o)
    Přeji fajn sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta úplně první fotka je přímo ďábelská. Parádně ďábelská. A to grafiti je zvláštní, líbí se mi totiž...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono má nějaký smysl a provedení, proto se líbí i mě. Ostatně ještě tam je jich pár které jsou stejně zajímavé, ty nafotím až příště.

      Vymazat
  11. Vypořádala jsi se s výzvou parádně. Já jsem měla možnost splnit skoro všechna témata, ale během pár dní a to by nesplňovalo podmínky. Pak byly dney, kdy jsem nefotila vůbec a tak jsem tuhle výzvu vynechala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť já to vlastně taky nedala tak jak to mělo být. V rámci těch třiceti dnů, jsem nafotila jen 25 témat v kuse. Ty zbylé s čtrnáctidenní prodlevou.

      Vymazat
  12. Nádherné fotografie jsi pořídila.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherně jsi se zhostila dalších témat výzvy.První foto krajiny je úchvatné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.... to je praktická ukázka toho, jak to vypadá, když se fotka prožene určitým filtrem. Ze zcela obyčejné krajinovky se stane fotka kterou každý považuje za úchvatnou.... ;-)

      Vymazat
  14. Gratuluji, že jsi výzvu tak pěkně vymyslela a tak pěkně i splnila. Krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to úplně nebyl můj výmysl, na to jsem přišla na netu, jen jsem jí trochu přizpůsobila pro focení lidmi kteří nefotí pořád nebo profesionálně, pro profíky to původně bylo. To splnění bylo ke konci už trochu horší...

      Vymazat
  15. Ta první fotka je také zajímavá. A graffiti skvělé. Vždy obdivují, když někdo vytvoří něco tak pěkného a nemá vůbec jistotu, že druhý den nějaký "umelec" to nepočmárá nesmyslnými klikyháky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je tam opravdu už hromadu let. Myslím že stejně jako ta na nástupišti autobusů a vchodu do metra bylo dělané na zakázku.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....