16 srpna 2020

Miš maš ....

 


.... č.2. Tentokrát z květů.

A přišla jsem na to, že už nemám v archívu nic co by se dalo použít na ucelený článek. No pomalu se snad blíží odjezd na dovolenou (zakázala jsem si na to jen myslet, natož těšit se) a tak doufám že nafotím zas něco jiného než jen obligátní květy, květy, květy ... příležitosti by měly být a mělo by se tím pádem i něco podařit. Jen doufám, že tomu tak opravdu bude ....


Prazvláštní květ patří opět jednomu z mých oblíbených okrasných česneků. Velmi chutnaly včelám, bylo jich na nich vždycky celý houf




Druhá z fotek do výzvy. většinou jich udělám o něco víc a pak vybírám tu, která mi sedí nejlépe. A zbytek buď letí do koše, nebo se hodí později 



Flox proti slunci ....



... a ten samý po slunci





16 komentářů:

  1. Vendy, nádherné fotky. Česnek je úžasný a moc se mi líbí ta předposlední fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On mění navíc během kvetení i barvu, přechází od zelené do fialové a naopak, jak rozkvétá je tmavě fialový a nerozkvetlá část je zelená.

      Vymazat
  2. Mně se líbí ty protislunečné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé, jak se tím protisvětlem změní ten květ

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotografie . Přeji ti krásnou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, Vendy!
    A na dovolenou se těš a moc ti přeji, aby sis jí parádně užila.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu se těšit, vždycky když se těším dopadne to katastrofou ...

      Vymazat
  5. Krásný miš maš, Vendy. Parádní fotky. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotografie.Česnek je hodně fotogenický.
    Užij se hezky dovolenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím si nějak nepřipouštím ani těšení ani to že by měla dovolená být... ;-)

      Vymazat
  7. Fotky opět paráda.
    A dovolená ať je taky parádní!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vzhledem k tomu jak dopadl první pokus, zatím jsem velmi zdrženlivá k jakémukoli těšení a očekávání...

      Vymazat
  8. Toz to je zajímavé, máme na zahrádce zas jiný druh česneku se zvonkovitymi květy...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....