14 srpna 2020

Miluju ...


.... dokonalost květu růže. 

Když se člověk podívá na rozvíjející se poupě, je to něco tak nádherně dokonalého, jak se jednotlivé okvětní lístky krásně skládají a jak do sebe dokonale zapadají. Některé odrůdy mají květ po rozvinutí i nadále pravidelný, jiné zas takový rozcuchaný, někdy jsou v něm okvětní lístky nahusto naskládané, že není vidět vlastně jak jsou uspořádané a u jiných zas je těch lístků jen pár. A ne každá má dar nejúžasnější vůně ....
















18 komentářů:

  1. Jsou nádherné, dokonalé, jsou to královny květin. A já je miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždycky skláním před uměním přírody v té dokonalosti květu

      Vymazat
  2. Růže s tóny od růžové přes červenou jsou kouzelný, vážně nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navíc ještě každá z těch růžových nebo champagne jsou ještě od středu tmavší a k okraji květu jsou světlejší a světlejší....

      Vymazat
  3. Růže mám také ráda. Dřív jsem si ty darované sušila. Dnes si je ráda kreslím. Ta poslední by se krásně kreslila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na chatě mám udělané aranžmá z padesáti sušených růží které jsem dostala k padesátinám. Někdy jsem se je snažila i nechat zakořenit, pár mi i zakořenilo, ale dlouho nevydržely růst a zašly....kreslit neumím a tak je fotím ;-)

      Vymazat
  4. Růžičky jsou nádherné - mám je také ráda. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď potřebuju pokrotit dvě popínavky, potřebovala bych k nim nové vyšší opory.

      Vymazat
  5. Mohu jen souhlasit!
    Vendy, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, růže taky miluju. Jsou krásné. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych jich klidně měla víc, ale štve mě ta černá plíseň co tu řádí.

      Vymazat
  7. Růže,mám také ráda a jejich vůni,Krásně jsi je nafotila.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch co jsou nafocené voní jen jedna. jinak jsou sice krásné ale nevoní....

      Vymazat
  8. Růže je Holt opravdu královna květin..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....