12 srpna 2020

Totální mišmaš ...

.... fotek bude obsahovat dnešní příspěvek.

Jsou vybrané tak, jak se mi tu nastřádaly a nehodí se nijak do ucelených článků. Takže tu bude vše od architektury, přes kameny, motýly až k pro mne nepochopitelnému výtvarnému dílku z jedné zahrady ..


K motýlům asi nemusím nic moc říkat. Jen že jde o perleťovce stříbropáska



Z jarní procházky Litomyšlí při hlídání Bobule. Přístavba k městskému muzeu. To vzniklo z bývalého piaristického gymnázia kde učil mimo jiné i Alois Jirásek a kde bral inspiraci k napsání Filosofské  historie. Stejně jako zde už publikovaná přístavba knihovny dostal i tento počin cenu za architekturu





Nechat si na zahradu nainstalovat starý vyřazený námořní kontejner, poté ho zasypat zeminou, takže to vypadá jak bunkr pro raketu a ještě na něj naroubovat bradavici v podobě diamantu .... no nevím... ale sluníčko tam dělán pěknou duhu



Když mě přestalo bavit fotit detaily květin, podívala jsem se zblízka na kameny





30 komentářů:

  1. Hezká všehochuť. Ta přístavba není hrozná, docela se vedle původní budovy ztratí. Něco mi to připomnělo, ale musím to teprve nafotit.
    Když vidím ten diamant, tak si říkám, aby tam dotyčnému nepřistálo UFO.-)
    Nejhezčí jsou kamínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky neříkám, že by ta přístavba byla hrozná, naopak, docela se podařilo skloubit nové a historické. Já vídám ze starých vyřazených kontejnerů na fb úžasné domy k bydlení, nebo chaty a je neuvěřitelné jak se dají krásně využít, když to pak vidíš ani bys neřekla že to jsou kontejnery. Ale tohle je prostě taková zvláštní ohavnost. Opravdu to vypadá jak hangár pro stíhačky nebo rakety. Má to sloužit jako "zahradní domek" na nářadí a vše co je k obsluze velkého pozemku potřeba. No proti gustu ...

      Vymazat
    2. Domky z kontejnerů jsem už taky viděla a líbí se mi. Je to docela něco jiného.

      Vymazat
    3. Někdy jsou tak vymazlený, že ani nepoznáš z čeho to je!

      Vymazat
  2. Vendy nevíš náhodou, na co ten kontejner používají? Syn o tom přemýšli-využít jako kolnu, pracovnu, dílnu. Tedy o výzdobě nemluvil😉. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem to. Je to místo normálního zahradního domku, takže na sekačku, nářadí, jako dílna....

      Vymazat
  3. Pěkný mišmaš, motýl je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten diamant je pěkný, např. slavná architektka Zaha Hadid má budovu Diamant v Antverpách, které jsou známy tím, že se tam diamanty brousí. Jen by mě zajímalo, zda se do tohoto diamantu dá také vstoupit a má uplatnění i jeho vnitřek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemá žádné uplatnění. Sedí prostě jak bradavice na kupě hlíny....

      Vymazat
  5. Letos se mi konečně poštěstilo Litomyšl navštívit, je to vážně krásný město :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Z některých měst cítíš tu dlouhou historii ve vzduchu. Je tam nastřádaná síla událostí a nějakým způsobem to v nich rezonuje. Někdy přijedeš do města a nic, i když má spoustu památek. Myslím že Litomyšl patří do té první skupiny...

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Říkala jsem si, jak by vypadal šutr focený s mezikroužkem, zatím jsem to nezkoušela...

      Vymazat
  7. Mně se tvůj mišmaš moc líbí,každá fotka je něčím zajímavá.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem pro motýlka....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla náhoda, že zrovna byl naprosto v klidu zabranej do sosání, takže jsem ho mohla cvaknout pěkně zblízka....

      Vymazat
  9. No, koukám, že veškerou pozornost na sebe strhl diamant - ten je taky v Litomyšli?
    Tvé fotky se mi líbí, ať už fotíš cokoli...
    Vendy, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je taky v Litomyšli, na zahradě jednoho zvláštního rodinného domu naproti přes silnici od místa kde bydlí dcera. Copak mě se ten dům líbí, je to hodně zajímavý počin. Ale co se mi nelíbí je právě ten diamant. Tedy abych byla přesná, on sám o sobě by se mi líbil, kdyby byl zakomponovaný někde v zahradě, ale na tom kopci hlíny opravdu trčí jak bradavice....

      Vymazat
  10. Vendy, prosím ťa, kde nájdem bližšie informácie o tej 30-dňovej fotkovej výzve? Ďakujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.blogger.com/blog/post/edit/1070986182588046193/159588372499987358 a jestli ti to nebude fungovat, tak je to článek z 9.7. u mne na blogu s názvem 30 Day Photo Challenge

      Vymazat
  11. Vendy, krásný mišmaš. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že ten diamant není i vnitřní, moh by to být dobrý skleník :) Kameny zajímavé a Litomyšl hezká. Pěkná všehochuť.

    OdpovědětVymazat
  13. Motýl je moc hezký. Hodně zajímavá je ta malá duha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi taky připadlo na tom diamantu nejzajímavější.

      Vymazat
  14. Jo takhle velké briliant by se mi hodil do dbirky🤣

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....