08 srpna 2020

Chmejření ...

 


.... chmejření, nad něj není.

No, prostě mám ho ráda a něco si dokonce i na focení záměrně pěstuju (zničeho nic se mi v záhoně objevila Kozí brada, nevytrhla jsem jí jako plevel, neb jsem nevěděla co to vlastně je a čekala jsem con z toho bude, zatím kvete ale na chmejří se už těším) a něco se dá při dobré vůli nachmejřit i starosklíčkem. Po dnešním silně zahradně pracovním dni, kdy jsme se synkem devastovali túje a živý plot, neb nám to všechno za těch pětadvacet let přerostlo tak o čtyři metry hlavu, a tak už to bylo potřeba. V tom vedru nic moc... takže jsem si teď večer vzala foťák a jen se trochu poplazila po zahradě abych také mimochodem splnila výzevné zadání.  A tak si dneska nějaké to chmejření prostě dáme. 





To bylo chmejření archivní, a následuje chmejření starosklíčkové

(no, ono vlastně je to starosklíčkové všechno)







30 Day Photochallenge

den dvacátý čtvrtý, téma č. 29 BÍLÁ

Ještě jednou moje oblíbené téma - ptačinec


21 komentářů:

  1. Vděčný objekt pro fotografa. Fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, jsou takové velmi pohledné! I když málokomu se to může zdát...

      Vymazat
  2. Fotit chmýří mě také baví.Fotografie máš opět nádherné.Já jsem v tomhle vedru schopná tak akorát do bazénu a doma vyvenčit psa.
    Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem to fotila taky někdy kolem půl osmé večer... to už jsem byla trochu odpočinutá po tom zkracovaní ....

      Vymazat
  3. Máš skvělé fotografie, Vendy. Starosklíčko je super vynález. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti moc děkuju, starosklíčko je obyčejný objektiv, jen prostě určený na analogové focení na kinofilm a trochu svých vlastností přenese i na digitální fotky...

      Vymazat
  4. Překrásné, zasněné fotky!
    Vendy, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Dneska to bude jen o flákání se u bazénu!

      Vymazat
  5. Nádherné fotografie, neznalého člověka ani nenapadne jak se dá chmýří krásně a kouzelně nafotit. Tu první fotku si umím představit v interiéru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud si tohle myslíš, tak ti moc děkuju!

      Vymazat
  6. Zajímavé, umělecké fotografie .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti ani nevím jestli jsem je chtěla mít umělecké.... nebo jestli byl záměr nafotit umělecky chmejří. Ono to je asi tím starosklíčkem a mezikroužkem, ony zabírají jen určitou část objektu a zbytek není jasný a dělá takové zvláštní pozadí...

      Vymazat
  7. Dnes by pro mě byla jasnou volbou jednička.

    OdpovědětVymazat
  8. A víš čím to je postříkané? Olejem na opalování, proto jsou ty kapky mléčné a ne čiré. Když se teď dívám na ty kvítky astilbe, připadá mi ti, jak korály focené pod vodou ....

    OdpovědětVymazat
  9. Krása!!! Zrovna koukám na témata výzvy. Možná se také zkusím zúčastnit. Teď jsem fotila dost hlavně po ránu, ale teď také při večerních procházkách, tak uvidím, zdali něco vyberu...Přeji Ti krásnou letní tropickou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě je nejlepší focení navečer nebo po ránu, to ještě není tak ostré sluneční světlo. Takže jsi měla ty nejlepší světelný podmínky! ;-)

      Vymazat
  10. Tak já blbec místo komentovat jsem klikla na odhlásit se. Chmíří se povedlo. Už se těším až budu moci v klidu a radostně chodit fotit. Až budu mít většinu starého cestování tady. Ani se nepřipojím do výzvy 30. dní, nemám čas fotit každý den. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v těhle vedrech líná vůbec udělat během dne krok. Buď jsem v bazénu nebo na lehátku. A když není vedro, tak to jistí zahrada... dneska jsem si říkala že nebudu dělat nic a jen se budu plavit po bazénu. A co myslíš? než jsem se k tomu dostala, zatáhlo se a dělá si to počasí ze mě srandu. jdu domů, vyleze sluníčko. Jdu se tedy převléct do plavek vylezu na lehátko a ono se zatáhne! a tak pořád dokola. Takže místo toho sedím doma a připravuju fotky do fotoknihy...

      Vymazat
  11. První snímky vypadají jako se silvestrovských ohňostrojů a starosklíčkem starorůžová? :)

    OdpovědětVymazat
  12. No vidíš, to mě nenapadlo, ale je fakt že to jako ohňostroj vypadá... všechno je focené starosklíčkem. To teď jede furt. Ty poslední mi připadají jak podvodní fotky korálů jak jsou focené v protisvětle, je to jak když se volně vlní pod vodou....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....