09 srpna 2020

Černobílá, bílá ...

 


.... a žádná výzva. 

Co si pod tím představit ? Výlet do archívu, včerejší focení a nemožnost nafotit posledních šesti témat podle mé představy či výskytu ve zdejších lokalitách. Prostě budu muset zbytek třicetidenní výzvy nechat až za dalších čtrnáct dní, kdy budu odjíždět na chatu a do Prahy a jinam na výlety a pak ještě k tomu jeden týden než se vrátím domů a stáhnu si fotky. Tím se tedy bohužel trochu rozhází význam třiceti dní. Ale i tak bych to ráda dokončila a ne to vzdala skoro před koncem ....

Ze včerejšího focení na téma bílá vzniklo těchto pár fotek





Když jsem fotila téma siluety udělala jsem dvě fotky a pak se rozmýšlela kterou do výzvy dát. Nakonec to byla ta silueta se sluncem, a tu druhou jsem převedla do čb


A z archívu vykoukly ještě nějaké pražské fotky.Ještě jednou Stýblova pasáž ....
... průchod Keplerovým domem...
... a jeho další pokračovaní ...


20 komentářů:

  1. Bílé kytičky jsou něžné a určitě opět čarovalo starosklíčko. Krásné jsou i černobílé fotografie, mají své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si můžeš být jistá, že pokud se tu objeví nějaké květy, tak jsou starosklíčkem anebo jím, plus mezikroužkem ;-)

      Vymazat
  2. Krásné fotografie. I já jsem musela sáhnout do fotoarchívu, protože v těchto vedrech ven moc nechodím, jen po ránu a pak večer po sedmé hodině a to se všechno nafotit nedá. Zatím jsem dala na blog Foto-výběr prvních deset témat, ale i se staršími fotografiemi. Doufám, že to nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do pravidel jsem dala, že fotky by neměly být starší jak měsíc. Takže jestli se vejdeš, tak se nic neděje...

      Vymazat
    2. Tak jsem nakonec celý příspěvek výzvy smazala a výzvu vzdala. Tolik čerstvých fotografií starých do jednoho měsíce a na všechna daná témata, nafocených nemám. Tak je mi to líto, ale snad budu moci reagovat na nějakou další výzvu.

      Vymazat
    3. Propána, tos nemusela! To je škoda to vzdát... prostě si dej třicet dní, jestli jeden po druhém, nebo s přestávkou.... já taky teď nebudu už mít příležitost nafotit zbylá témata tady, takže budu mít nejmíň čtrnáct dní pauzu....jen klíďo pokračuj, nafotíš až budeš mít čas nebo možnost. A klidně na přeskáčku, já taky už přeskakuju sem tam...

      Vymazat
  3. Vendy, fotky z Prahy mě naprosto nadchly!
    Nádhera!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se zas nějaké podaří nafotit ;-) ...

      Vymazat
  4. Krásná něžná kvítka a fotografie z Prahy jsou dokonalé.Mně zbývá pět témat,to se budu muset vypravit do města za architekturou a nějakou parádní ulici,snad to dám.Graffiti už mám vyhlédlé.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že to během dovolené zvládnu dofotit... něco se rýsuje a myslím že buď v Praze nebo Dobříši taky něco objevím...

      Vymazat
  5. Stýblovou pasáží chodívám via Františkánská zahrada skoro každý den do práce. A stále se kochám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se kochejte doktore, ale bacha na karamboly! ;-)

      Vymazat
  6. Vendy, krásné. Také nevzdám. I když mě dělají problém zrovna fotky, do kterých bych to neřekla, jako třeba krajina, kterou fotím pořád :) Foťák mám všude s sebou a uvidí se, co z toho vyjde .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včerea jsem obdržela zprávu o tom, že se v Dobřichovicích během víkendu kdy tam chceme ještě s jednou blogerkou jet na výstavu fotek dalšího blogera budou šermíři, tak doufám že bych tam mohla nafotit alespoň dvě ze zbylých pěti témat, a i ty tři že by se během dovolené daly stihnout...

      Vymazat
    2. Vendy, do Dobřichovic se taky chystám a tu druhou blogerku taky znám :) Ale nevím, jestli stejný víkend :) To jen že blogový svět je malý :)

      Vymazat
    3. My jedeme v sobotu 22.8.tak by bylo docela fajn se tam sejít, co ty na to?

      Vymazat
    4. Uvidím, jestli mi to vyjde na 22.8. tak se ozvu .-)

      Vymazat
    5. S Míšou máme sraz v sobotu v deset na Dobřichovickém nádraží. ;-)

      Vymazat
  7. Moc pěkné jsou fotky v černobílé, vyvolávají nostalgii po mládí a vzpomínky na vyvolávání v koupelně s dychtivým očekáváním, co se objeví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si fotky nevyvolávala, dávala jsem si je vyvolávat. Ale to napětí bylo stejné, snad ještě větší protože musel člověk čekat týden nebo dva!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....