11 července 2020

Trocha jemnosti ...





.... nikdy nezaškodí. A tak se dneska ponoříme
do trávy, k dalším kvítkům ptačince trávolistého. Ale nejen k nim.
Trochu se tam připletly i kopretiny a nějaký ten brouček ....











30 Day Photochallenge

aneb den druhý ... 

2. Pravidlo třetin


22 komentářů:

  1. Krásné jemné a něžné fotografie. Líbí se mi i ta do výzvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snažím se stále provětrávat ten novej starej objektiv...

      Vymazat
  2. Vendy krásné fotografie - jen zarámovat.
    Přeji ti jen samé sluníčkové dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ty sluníčkový dny aby jeden pohledal...je to divný léto. Dneska bylo jak na začátku září...

      Vymazat
  3. Moc pěkné. Nejvíc se mi líbí 4. od konce. Pravidlo třetin jsi zvládla perfektně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musím furt na to pravidlo pamatovat, ale je to dřina...;-)

      Vymazat
  4. Vendy, opět nádhera. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ptačinec je nádherný.Také ráda fotím drobná osamocená kvítka.
    Pravidlo třetin je úžasné.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si vybírala mezi mnoha květy. Nechala jsem si jedno místo kde kvetly kopretiny ale také ten ptačinec, a je ho tam hodně. Tak jsem se vnutila objektivem mezi něj...

      Vymazat
  6. Velká krása, Vendy!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Tam je jemnost, hravost a jako synonymum léto, dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta muška se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě ta plánovaná nebyla. Přimontovala se tam zcela neplánovaně...

      Vymazat
  9. Když já jsem neznalec fotografování a nevím, co je to pravidlo třetin????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem, že pokud si ničím nejseš jistá, stačí navštívit strejdu Gůgla. tam najdeš vysvětlení daných termínů i obrázky k inspiraci....

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Díky, ale to je hlavně zásluha toho objektivu

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....