12 července 2020

Ještě jednou a asi už ...





.... naposledy. 
Tedy, jak hezky říká James Bond: " Nikdy neříkej nikdy..." i já si nějak nechávám tím "asi" otevřená zadní vrátka. K čemu? Inu k focení těch krásných drobných hvozdíků s milým lidovým jménem Slzičky panny Marie. Jak jsem poprvé psala objevila jsem je vloni, když na mne vykouknul jeden kvítek. Ony jsou tu už asi déle, ale jak se seká tráva, vždycky se posekaly a nikdy nevykvetly. Vloni byl mezi sekáním poněkud delší interval díky suchu a tak se jim to natolik zalíbilo, že stihly trochu povyrůst a vykvést.
Letos jsem si už dávala pozor, a vzhledem k tomu, že mezi nimi kvetly i kopretiny, poctivě jsem ten ostrůvek květů sekačkou objížděla. A ony se mi odměnily spoustou krásných květů a tím pádem i inspirací k focení ... no, a dnes vás tedy zvu do světa jemných květů ....
















a protože barev bylo dost, dnes se hodí téma
30 Day Photochallenge

den třetí

3. ČB






16 komentářů:

  1. Vendy, krásné fotky, tuto růžovou miluji na všem, i na kytičkách. Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy jen na kytkách. Jinak mi z ní na oblečení či doplňcích v domácnosti naskakuje husina...

      Vymazat
  2. Krásné, drobné kytičky i krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  3. Další drobná kvítka.Nádherné fotografie,ty barvy jsou úžasné.
    A nádherná je i kapka na ČB.
    Hezký celý nový týden

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný ostrůvek voňavých kvítků. Krásné fotografie.Přeji ti příjemný další letní týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeš se divit, ale ony moc nevoní. Taky jsem si říkala co to bude kolem vůně, ale nic...no popravdě mě to počasí připadá jako začátkem září. Zima v noci, mlhy ráno a přes den občas sluníčko...

      Vymazat
  5. Prima. Ten trs v trávníku je super. A opět splněn další den.

    OdpovědětVymazat
  6. Slzičky panny Marie - kytička mi připomíná dětství, prázdniny...
    Čb fotka je úžasná!
    Vendy, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, ale nikdy jsem je v přírodě neviděla na jednom místě v takovém množství jako je mám já....

      Vymazat
  7. Vendy, nádhera, minula jsi se povoláním. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo...tak možná v příštím životě ;-)

      Vymazat
  8. Fotka k přemýšlení, možná slza rosy...a krásná barevnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak účelem fotek je, aby člověka nutily přemýšlet ....;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....