13 července 2020

Tak těhle ...





.... si letos užijete hodně. 
Máky mi učarovaly a dokonce jsem dostala šanci fotit je do aleluja. A tak si dáme první makové panenky které jsem nafotila po cestě od dcery na kraji pole. Tehdy jsem ještě netušila, že se za nimi nebudu muset nikam kodrcat a budu mít možnost fotit všechna stádia kvetení. Takže se starosklíčko pěkně namakalo ....










30 Day Photochallenge ....

.... aneb den čtvrtý

4. Textury


21 komentářů:

  1. Moc hezké fotky vlčích máků

    OdpovědětVymazat
  2. Máky jsou letos hodně focené. Tobě se fotky hodně povedly, kochám se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsou úžasně fotogenické a pro spoustu lidí, kteří už neznají pole plná máků to je opravdu něco nového. My kdo jsme zažili v dětství prázdniny na vsích, kdy se hospodařilo úplně jinak a máky, chrpy a koukol byly součástí polí je máme pořád rádi. Jenže pak se začalo obilí sterilně vysévat a tohle všechno tam nesmělo být. Takže pro spoustu generací jsou tyhle květy ohromná novinka. ještě bych brala kdyby se na pole vrátil len...

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak znova. :-D Parádní máky, také bych je fotila do aleluja. U nás nevidět,snad až odjedu jižněji, tak uvidíme. Textura se to povedla super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si musela trochu pomoct. A tak jsem si mohla focení užívat v klídku kdykoli.

      Vymazat
  5. Máky jsou kouzelné, u nás v okolí kvetou každý rok na okrajích polí. Jedno moje "naleziště" loni předělali na stavbu - a je po mácích. Můžu hádat? Textura je kůra stromu? Se sukem po větvičce? Nebo to je jen moje fantazie? J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já furt slintala nad tím co bylo a vždycky je po krajích polích a vždycky jsme jeli buď autem, nebo já autobusem či vlakem a nebylo možné zastavit. Až letos při těhle prvních fotkách. Tady u nás jsem nikdy tu šanci neměla, až letos. Ten suk tam opravdu je, to jsi poznala správně, ale je to suk na prkně staré kůlny za domem. ;-)

      Vymazat
  6. Překrásné fotografie.Také jsem ještě máky fotila,mám je moc ráda.
    Texturu máš parádní.Tu už mám taky,jako jednu z prvních,ale na první týden mi ještě něco chybí.Zítra vnučky odjedou,tak se na výzvu více soustředím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je fotím od doby kdy jsem měla tuhle první možnost focení. Takže jich mám vélmi, vélmi hodně nafocených.

      Vymazat
  7. Anonymní14/7/20 05:26

    Jsou krásné a je dobře, že se zase máky objevují v obilných lánech. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máky všeobecně jsou krásné. Jak ty v přírodě, tak i ty zahradní. Jsou jako z hedvábí....jen škoda, že jsou tak rychle odkvetlé.

      Vymazat
  8. Ano, všimla jsem si, že makových panenek je letos hodně. Je to krása!
    A fotka k výzvě nádherná, jak jinak u tebe.
    Vendy, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však je to dobře, proč má furt jen strašit ten žlutej sajrajt. Jsou mnohem pohlednější a neškodí tak jako ta řepka.

      Vymazat
  9. Já mám máky ve spojení s modrou chrpou, ale ty jsem až tolik letos neviděla. Fotky bezva a textura paráda !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohromadě už jsem je dlouho neviděla. Buď jen máky, nebo chrpy. Ono jak zjišťuju podle zkušeností se každé váže k nějaké plodině. Máky v poslední době vídám ponejvíc v řepce, chrpy jsem zas na chatě vždy viděla a fotila na poli s krmnými směsmi.

      Vymazat
  10. Já se snad naučím fotit. Na výletě jsem viděla makové pole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ani nemusím, ale je mi to houby platné. Všude kde jsme jeli okolo máků bych se ufotila, jen byl problém v řidiči. Nechtěl zastavit....

      Vymazat
  11. Pod texturou jsem nevěděla, co si představit. Moc dobré. A máky pro makovou panenku, rozjasní den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Textury jsou zajímavé téma, stačí se podívat kolem sebe a určitě toho najdeš spoustu co se dá na tohle téma nafotit....máky u mě prostě letos vedou ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....