10 července 2020

30 Day Photochallenge...





.... aneb den první.
 Téma ... tak to jsem trochu upravila, protože stejně jako já, má mnoho z vás přímou nechuť k šílenství zvanému selfie. Tudíž místo selfie jsem dala téma Něco co/koho miluju ... No a zrovna dneska se to šiklo začít. Miluju a dokázala bych dlouho milovat život kavárenského povaleče. Jen na to mít nějakou rentu. Nemám a tak si ho dopřávám jen výjímečně. Jako třeba dneska. Navíc jsem si ho užívala i s těmi které miluji ....



17 komentářů:

  1. Hezké...já mám ráda přírodu a pobyt v klidu nejraději brzy ráno. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám toho klidu až moc, takže v tomhle se cítím jako ryba ve vodě. Což ovšem nevylučuje to, že když chci, tak si taky vylezu ráno na zahradu a sednu si do altánku a pozoruju výsledky své zahradnické činnosti. Ale jinak jsem založením opravdu asi ten povaleč, když jsem na chatě, kafe si dávám zásadně v posteli u knížky nebo u tabletu ;-)

      Vymazat
  2. K tomu není co dodat!
    Snad jen hodně takových chvil.
    Měj hezkou sobotu, Vendy. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle setkání byl nápad té nejmladší kavárenské povalečky, tedy Bobule. " Babiko, půjdeme na kafíko? Jo? ".... takže proč neposlechnout. Ona si to totiž užívá stejně jako já s dcerou, prostě geny se nazapřou ;-). Sobota je nehezká, deštivá a nepříjemná. :-(

      Vymazat
  3. Krásně vystihnuté první téma.Zaujal mě ten kavárenský povaleč.Já kávu nepiju,ale ráda vzpomínám,když jsme po uzávěrce s děvčatama chodily na dvojku červeného.Zajímavé,že je teď ze mne abstinent.V důchodě mně to přestalo chutnat,ale do hospůdky chodíme s děvčatama pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky na to nikdy moc nebyla, ale čím jsem starší, tím víc se mi to líbí a tím víc mne to láká. Dvojku vína si dávám každý večer u telky...

      Vymazat
  4. Hezká chvíle, je třeba si takové chvíle užívat.
    Občas se scházíme s bývalými kolegyněmi z práce, ovšem na jaře nám to překazila karanténa. Doufám, že po prázdninách to vyjde.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tedy to první téma si máme upravit? Velice ráda to udělám. Když tak koukám na ty tvoje holky, tak musí být úžasné vidět váš tři pohromadě. jedna druhou nezapře a ta třetí je také jak z jednoho vejce. Moc vom to sluší a z fotky čiší pohoda a klídek. Taková dovolenková atmo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, změnila jsem to, vím že to je pro spoustu lidí nezkousnutelný, tak jsem dala jiné. Jo, to říkají všichni 😆😆. Bylo to moc fajn posezení...

      Vymazat
  6. V té jedné fotce je všechno, beze slov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I o tom ta výzva je. Nejen o překonání lenosti a vyražení ven fotit.

      Vymazat
    2. Což samozřejmě v tvém případě nepočítám že slovo lenost znáš ;-) A teď nemám na mysli právě ono kavárenské povalečství nebo relax na pláži nebo zahradě...

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. No jo, já vím, že bych správně ho měla zakostičkovat nebo jinak zamaskovat, jenže to fakt na fotkách nesnáším.... zkoušela jsem různé úhly ale pořád tam překážel buď on nebo jeho žena či dítko. I malou hloubku ostrosti ale nepomáhalo nic.

      Vymazat
  8. Dobrý, začala jsi skutečně moc hezky. Zachycená pohoda, kdo by si nedal 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád lepší než selfie... nechápu proč každý fotoprojekt začíná tématem Selfie. Anebo s ním končí, či končí i začíná. Asi aby bylo vidět jak to fotografa zničilo? :-D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....