23 července 2020

Slunce v trávě ....





.... kouzlilo třpytivě v jejich květech.
A tak jsem to podvečerní světlo musela honem využít. Netrvá nikdy moc dlouho ....












A něco barvy

30 Day Photochallenge

den 13

 téma č.24 Červená


Letos vypadaly muškáty na chcípnutí. Trvalo jim strašně dlouho než se po zimě zmátořily. Ale teď už jsou v plné kráse, obzvlášť tyhle červené, je to hodně plamenná barva a na okně za slunce doslova hoří. 

34 komentářů:

  1. Dostal som chut z tej farby na cervene papriky, na leco. Je obed nikde nic!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to, že se o Vaše Veličenstvo nikdo nepostará? To je nějaká vzpoura poddaných? ;-) lečo bych si taky dala. Ale nehodlám podporovat předražené zboží, takže si ještě budu muset nějaký čas asi počkat na papriky za normální cenu....

      Vymazat
  2. Nádherné fotografie, máš můj velký obdiv.
    Muškáty Ti hezky kvetou. Já je neumím pěstovat, vždycky mi zajdou.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám problém s muškáty a s přezimováním, tedy pokud je mám na půdě, letos jsem je dala na chodbu aby měly víc světla, a tam se jim vůbec nedařilo. Dokonce i některé zašly. Ale ono se to doplní, zas mi je dcera předá, protože je nemá kde přezimovat a tak vždycky skončí u mě. Já už si nekoupila muškáty deset let. Všechno mám od dcery, od převislých po vzpřímené. Anebo z oplégrů které jsem někde naloupila...

      Vymazat
  3. Nádhera, opět použito to magické sklíčko?
    Krásné detaily, ve všech směrech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo...nové staré sklo. Já je prostě na takovýhle focení miluju!

      Vymazat
  4. Krásné fotky. A super muškáty. Mým.se letos taky daří. Už od jara. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak jsem psala, až teprve přednedávnem se takhle zvetily. Byly šíleně ubohé když jsem je dávala ven....

      Vymazat
  5. To je opravdu nádhera! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kouzlení je krásné a tato barva muškátů je obzvlášť krásná.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten jsem si přivezla z Krásné Lípy. Tam všude prodávají na vietnamských tržnicích kytky z Polska, takže obrovský výběr a hlavně polské ceny. Tenkrát jsem odtamtud vezla dvě přepravky na jablka a stálo mě to necelých pět stováků....

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné,máš na některých úžasný bokeh.Také mám červené muškáty,ale takhle krásně je nenafotím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ten pentacon. Ten má úžasnej bokeh....

      Vymazat
  9. Skvělé fotografie, obdivuji Tvou práci s otevřenou pusou. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju, ale valnou část dělá objektiv....

      Vymazat
  10. Traviny tak trochu jinak aneb názorná ukázka toho, co dokáže vidět vnímavé fotografovo oko. Paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jednou jsem měla na blogu makra fotky květů různých trav. Je to fascinující podívaná. Ono hodně dělá ten objektiv.

      Vymazat
  11. Krásné. Jak z jiného světa !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a přitom je to jen z obyčejných trav co mi rostou za chatou a co jsem nestihla posekat!

      Vymazat
  12. blondýna24/7/20 07:28

    Já jsem do travin šílená, tudíž luxusní podívaná.
    Díky skvělým klimatickým podmínkám mi traviny narostly do takových rozměrů, že začínám šedivět. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle jsou obyčejné luční travičky z chaty.... ;-)

      Vymazat
    2. Z trav nešedivím, ale teče mi z nosu, když kvetou. Mám na ně alergii.

      Vymazat
  13. Vendy to je tak úchvatné ... raději nedýchám.
    Měj se moc krásně. Z💙

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavé focení. Vietnamci mají pěkný výběr za dobré ceny, ale já už nic nekupuju, protože všude po oknech mám sukulenty a kaktusy. Chtěla jsem jen závěsný květináč ke vchodu,tak jsem koupila za 15Kč 10 přichcíplých petunek v Baumaxu a jsou všechny červené a pěkně se chytly. Ale stejně je mám na zemi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono pokud bydlíš u hranic s Polskem, je nejlepší si zajet tam. Tady u nás se na to ještě nevrhli a to mě štve. Brala bych to ...

      Vymazat
  15. Krásné fotky, kochám se. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Kouličky už si hoví na nočním stolku!

      Vymazat
  16. Nádherné fotografie.Paráda. Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  17. Milá VendyW,
    Ty tvoje fotky maj něco do sebe... Se stále zlepšuješ. :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....