24 července 2020

Od jemnosti ...




.... k železné pevnosti. 
Dnes zase trochu z jiného soudku. Občas se vydám na chatě na procházku k nádraží. Kvůli tomu musím v lese přes trať, a tam si občas na přejezdu zafotím. Dokonce si tam občas zahraju na sebevraha a lehnu si nebo sednu na koleje, což díky vysokým náspům jde velmi lehce a fotím z brouččí perspektivy. Co mě baví jsou řady velkých šroubů které drží pražce. I když už to nejsou ty staré, mě vonící, dřevěné ale betonové ....

Když jdu lesem a svítí sluníčko na jeden strom, nikdy si neopomenu, zvlášť když mám sebou starosklíčko, nafotit zbytek ostnatého drátu z oplocení bývalé školky






Telefonní převaděč kousek od chaty sice má znamenat lepší signál, ale opak je pravdou. Jsme pod ním pěkně ve stínu a mobilní data zrovna moc nefachají. Což je také jeden z důvodů, proč když jsem na chatě mám psací přestávku. Ale když na něj svítí sluníčko tak krásně září stříbrem


30 Day Photochallenge

den 14

téma č. 16 MODRÁ

Krásně to téma výzvy dneska navazuje na článek a hlavně modrou oblohu poslední fotky. Jeden z nových okrasných česneků má takovouhle krásnou modrou barvu. Jen tedy to je takový malý tenounký mrzáček. Nevím jestli tak má být, nebo to je místem kde byl zasazený. To se dozvím až příští rok, protože jsem ho už přesadila jinam. Ale ta barva je podle mě hodně parádní ...







16 komentářů:

  1. Vendy,nevěřila bych,že budu obdivovat takové téma.Tvé záběry jsou úžasné.Já bych si na koleje nikdy nelehla i kdybych věděla,že dobu nic nepojede.Obdivuji.
    Modrá kvítka vypadají,jako ze skla.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že než dojede vlak od nádraží k místu kde fotím dává třikrát zvukové znamení, z druhého směru jednou, mám dost času zmizet. ;-)

      Vymazat
  2. Zajímavé fotografie. My když jedeme směrem na Děčín přes Sebnitz, tak tam mají pražce připevněné zvláštními sponami. Nikde jsem to ještě neviděla, jen tam. Fotografie jsou opravdu zajímavé. Já se teď na počítač moc nedostanu i když mám ještě neupravené fotky staré už přes týden. Nemám na to čas, mám toho nějak moc...Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé fotografie, asi bych si netroufla sednout na bobek a fotit.
    Stejně jako Jitce mi modrý kvítek připadá jako ze skla, je krásný.¨
    Přeji Ti hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož je tam několik cest přes ty koleje, a podle předpisů musí strojvůdce před každým takovým místem dát zvukový signál, tak je dost času když něco jede, se zdejchnout. Bylo to překvapení ta barva.

      Vymazat
  4. Takové tvůrčí hrátky z železem dovedu velmi dobře pochopit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že já si s kolejemi hraju ráda.... Štve mě, že zmizelo to prastaré lankové ovládání návěstidel které tam dřív bylo. Na nádraží si ještě asi zajdu fotit, je to takové nostalgické, malé nádražíčko. Ostatně jako spousta na trati Praha - Dobříš

      Vymazat
  5. Ta zátočina mě zaujala. Mám také pár fotografií kolejí, jsou fotogenické :) česnek je proti tomu takový něžný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pár kolejovek jsem tu na blogu už měla. Je fakt, že koleje mají hodně co do sebe, ještě mám jedno místo kde je fotím. Ten kontrast byl záměrný...

      Vymazat
  6. Vendy, jako vždy úžasné fotky! Jak koleje, tak ten česnek - to je tedy barva!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádherná, v každém případě a navíc dost neobvyklá u těch ozdobných česneků. K focení kolejí mne přivedl jednou svou fotkou kamarád. A tak si to občas zkouším.

      Vymazat
  7. Šrouby-jeden za druhým. Skvělý nápad, skvělé fotky !!!!
    Květ česneku nemá chybu a fotka je moc hezká. Jako když malíř vezme štětec do ruky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě to, že když si je dáš pěkně za sebe, vzniknou takové pravidelnosti. Trochu jsem si s fotkou pohrála, proto to vypadá jako malované...

      Vymazat
  8. Teda podle fotky oblohy s vysílačem jsem myslela, že to je TA modrá. A Ty ještě modrý česnek. Je zajímavý a parádní. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, ta už by se nevešla do pravidla Ne starší jak měsíc...to je focené v květnu.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....