25 července 2020

Další makové ...




.... panenky na nás čekají v dnešním článku. 
Nebojte se, už se pomalu blížíme ke konci, ještě tak pět šest článků a máme vymakováno.... ne, nebojte, tolik jich už nebude. Pokud tedy nenafotím ještě nějaké, i když myslím, že už je po sezóně. S deštěm, bez deště, zmačkané, vyžehlené ... to všechno nás čeká ....












30 Day Photochallenge

den patnáctý, téma č.21 Fontána, vodotrysk

Pro tohle téma jsem si vyběhla jen na zahradu


Sice nevím jestli to není nechutné chlubení, ale pokud chcete, můžete si přečíst tady rozhovor s mou maličkostí....

24 komentářů:

  1. Už jsem ho četla, moc ti to na fotce sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nó, to jsem taky byla o skoro deset let mladší.... ;-)

      Vymazat
  2. Kouzelné makové panenky, některé mají opravdu pomačkané sukničky.
    Dnes jsme cestou na chalupu míjeli pole s mákem, už bylo vidět pěkné makovičky.
    Rozhovor si určitě přečtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, už je čas makovic a ne květů... možná jen tu a tam nějaké zpozdilé semínko že vyklíčí a vykvete.

      Vymazat
  3. Teď jsem chvíli koukal nechápavě, protože jsem si nadpis původně v rychlosti omylem přečetl jako "makakové" a přemýšlel jsem, kdy jsi tu naposledy fotila opice :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná kdybych se vydala po vsi, i pár opic bych nafotila! ;-)

      Vymazat
  4. Ty pomačkané jsou úžasné, to by mne už ani nenapadlo fotit. A ty z těch zmačkaných makových panenek dokážeš vytáhnout takovou nádheru. Krásné fotky, jako vždy.
    Vendy, měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bacha, ty pomačkané jsou čerstvě rozkvetlé! Je to stejné jak s motýlem. Když se vyklube z kukly, taky má pomačkaná křídla. Ale sluníčko obojí vyžehlí. Okvětní lístky i motýlí křídla...

      Vymazat
  5. Teda fontánka na zahradě, to je skoro k závidění. 😊J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je jen taková malá, v malém jezírku... Ale chtěla jsem aby se ta voda hýbala, nebyla statická tak jsem si koupila malé čerpadýlko v Unihobby. Tedy už asi čtvrtý od doby co to jezírko mám.

      Vymazat
  6. Nebojím se, fotky jsou nádherné!
    Jdu na ten článek!
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem zvědavá co na něj řekneš... ;-) :-D

      Vymazat
  7. Vendy, krásné makové téma. Ten rozhovor si ráda přečtu. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ještě bude pokračovat. Tedy to téma... ;-)

      Vymazat
  8. Máky, to je moje. Miluju je. Zvlášť ten kontrast v dozrávajícím obilí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ještě kvetou? Mě tedy na zahradě už ne, asi je doničilo to jak mi tu stála voda na zahradě. Je fakt, že sousedka má vysetou nějakou tu květnatou louku a jí tam kvetou. Nádherné, vysoké a tmavě rudé...

      Vymazat
  9. Moc pěkné i článek s Tebou. Sluší ti to tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za poklonu, ale to už je dost stará fotka, neskutečně to letí. To ještě lítal Bobeš po výstavách ....

      Vymazat
  10. Nevšední fotografie,které se mi moc líbí.Článek jsem si přečetla,jsi všestranně šikovná a ještě kočka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když prostě ty máky jsou ták fotogenické... no kočka, jak jsem psala Blondí, ta fotka je skoro deset let stará!

      Vymazat
  11. Jo vlčí mák, to je nádhera...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Prostě v jednoduchosti je krása...

      Vymazat
  12. Milá VendyW,
    tak z téhle série se stává už překrásná kapénková "infekce". :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ještě bude co léčit... kapičkové ještě nějaké mám v zálozeb ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....