22 července 2020

Slíbila jsem ....




.... včera, že vám ukáži co všechno
jsem vídala a vídám na obloze. Když sídlíte v práci v pátém patře, máte krásný rozhled po okolí, ale i na oblohu. Takže občas vidíte jak vám před okny startuje horkovzdušný balón, jak se proti vám žene jednolitá stěna deště, ale na oknech ještě není ani kapička, nebo západové drama mraků a barev. Jen bohužel všechno musím fotit telefonem, tahat sebou foťák se mi nechce. Ještě tak během doby kdy můžu jezdit na kole a nemusím jít pěšky by se to dalo, ale servaná jak jetel, kdy se ploužím dom pěšky a jsem ráda že unesu sama sebe je každý gram na bolavých zádech znát. Takže prostě chca nechca musí nastoupit mobil. A pár obrázků vám tedy teď předhodím ....


První čtyři fotky jsou tedy už staršího data. Z posledního lednového dne a vzhledem k tomu, že i páté patro, byť je to dost vysoko, nepřesahuje střechu vedlejší části závodu, a na ní strašící vzduchotechniku, tak jsem udělala z toho nebeského divadla výřezy kde nic neruší. Vznikl tak vzorník mraků, barev a tvarů ...





Duha už je ze včera, překvapil mě déšť za sluníčka, a to docela prudký, a říkala jsem si že určitě někde bude duha. A jak jsem tak poletovala po jídelně koukám že je venku kousek tak nějak zvláštně zamlžený. Tak jsem šla k oknům a ejhle, ona hned za nimi duha. Škoda že jsem nešla zrovna domů, protože by mne zajímalo, kde se dotýkala země, protože jak je vidět končila někde ve vsi u silnice. Druhá věc která mne zaujala, bylo to, že byla ta duha taková plochá, žádný vznosný vysoký oblouk. Jo, a ještě měla i o něco vyšší sestřičku, ale ta byla sotva postřehnutelná okem, takže jí foťák ani nezaznamenal




A tohle už je z cesty domů. Šla jsem pěšky, protože mi dopoledne mezi příjezdem a odjezdem záhadným způsobem zmizel z předního kola úplně do mrtě vzduch, a druhé záložní stálo pěkně špinavé a nenapumpované v kůlně. Tudíž do práce mne odpoledne vezl muž a zpátky jsem pěkně ťapala po svých.  A tak jsem díky tomu mohla fotit tohle dívadlo. Kdyby tam nestrašila ta fabrika kde makám, bylo by to ještě hezčí




30 Day Photochallenge

den 12

téma č. 18 Zvířata



Baldrick je nejlepší model z naší zvěře. Bobeš jak vidí mě s foťákem tak zdrhá, Tuťas se taky hned jde někam schovat a Myšpulín to bere tak nějak lážo plážo ...

24 komentářů:

  1. Neustále měnící se nebe nabízí nepřebernou škálu pohledů. Tvoje fotky se mi líbí, hodně fotím mobilem a někdy vzniknou moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se moderním technologiím nebráním, ale ve focení jsem konzerva. Prostě foťák je foťák ...

      Vymazat
  2. "NEBE" taky miluju. A ta fotka s fabrikou je hustá. Alespoň mě tam ta budova vůbec nevadí. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jo. Protože v ní makám... a nemám to tam ráda. ;-)

      Vymazat
  3. Oblohu také ráda pozoruji nejraději,když se povaluji na balkoně.Krásně jsi zachytila paprsky slunce,schovaného za mraky.
    Číča je nádherná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to se snažím už hodně dlouho, sice se trochu zadařilo, ale pořád ne tak jak bych chtěla....já na mraky vždycky čučím když si plovu na lehátku po bazénu, což jsem letos ještě neabsolvovala. lehátko jsem nenafukovala a jak je vidět, vůbec nic se nestalo....

      Vymazat
  4. Mraky jsou nádherné, ale číča je číča.

    OdpovědětVymazat
  5. Obloha je pokaždé jiná a vlastně vždycky krásná!
    Děkuji za tu nebeskou podívanou a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti to alespoň trochu líbilo...

      Vymazat
  6. Čarovná hra barev. Ty první fotky úžasné. Duha, ta je vždycky malej zázrak. Světlo skrz oblaka, krása. A Baldrick - pózuje fakt jako profi model.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty první fotky připadají jako detail barevného mramoru....

      Vymazat
  7. P.S. vidím, že máš taky tendenci koukat všude kolem sebe, i když jdeš utahaná z práce.

    OdpovědětVymazat
  8. Umíš se dívat a podarovala jsi krásou i nás. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Duha je moc hezká, velikánská, ale to sluníčko prosvítající mezi modrobílými mraky, to je fantazie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snažila jsem se. I když to pořád není ono...

      Vymazat
  10. Nádherná obloha, duha a čičina. Super fotografie

    OdpovědětVymazat
  11. VendyW zachytila skoro-UFO! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a já si myslela že to je sluníčko za mrakem! :-D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....