01 července 2020

Dnes zcela ...





.... jednoduše. Květy ....
návrat do minulosti kdy všechno ještě vypadalo krásně zalité sluncem a o nějakých velkých problémech se mluvilo jen v souvislosti s Čínou. A my si naivně říkali, copak tam, to je úplně jiná kultura, to mi na Západě máme přece jen lepší návyky sociální, hygienické i kulturní, to se nás netýká. No, zmýlili jsme se a sakra hodně ... ode dneška už zas můžeme o něco volněji dýchat i v autobusech, obchodech a vlacích. Zatím. Tak si toho užívejme než zas dostaneme náhubky a krátký řetěz k boudě ....












17 komentářů:

  1. Úžasné fotografie. Krásné a výstižně jsi to napsala. Poslední dobou už mnoho lidí ani ty poslední dny povinnosti nedodržovali a dost mi to vadilo. Nikdo totiž nemůže říci, že pokud přijede z města, kde se virus vyskytuje, tak že ho v sobě nemá....Bez příznaků a bez jakýchkoliv pocitů, jej může šířit dál. Cestovat chci, ale myslím si, že se v určitých místech stejně dál budu chránit rouškou.Přeji Ti krásné a pohodové letní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznávám, že já už měla v posledním půl měsíci problém s tou rouškou. Od doby kdy se mohlo ven bez ní jsem dost často zapomínala že jí musím mít v obchodě, takže jsem se většinou schovávala za mikinu. Dneškem se mi náramně ulevilo, ale vzhledem k tomu, že jedu na chatu a chci jet i do Prahy, zase ten pyskokryt budu muset sebou mít.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět obdivuji krásné fotografie, hlavně mě okouzlila ta poslední.
    Dnes jsem šla nakoupit a byla jsem ráda, že ji po dlouhé době nemusím mít v obchodě na obličeji. Přiznám se, že jsem měla zvláštní pocit. Stejně jako Jaruška si myslím, že se někde rouškou chránit budu.
    Měj krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě do obchodu furt nosit zapomínala.Takže mě to vyhovuje nadmíru. Já bych asi byla pro, v podzimních měsících v dobách různých nachlazení ty roušky nosit. Venku nebo v budovách a dopravě. Ale jen ti, kdo jsou nachlazení, ne zase plošně.

      Vymazat
  4. Vendy,překrásné fotografie.Roušku jsem nosila jenom do obchodu a zítra zrovna jedeme na velký nákup a možná budu mít divný pocit.V každém případě budu mít roušku v kabelce.Mně to v obchodě a nebo u doktora nevadilo,cítila jsem se bezpečněji.Venku a v horku by to bylo horší.Když mám pocit,že je něco potřeba,tak nad tím více nepřemýšlím a snesu ledasco.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když si člověk srovná v hlavě, kde se roušky měly nosit a kde ne, vyjde ti, že tam kde to bylo asi nejvíc potřeba to nebylo, většina těch opatření byla zmatečná a někdy i zcela zbytečná. Takže vlastně to bylo kontraproduktivní. Ale já bych to nechala na úřadech, u doktora, v obchodech, no možná....

      Vymazat
  5. Také jsem si užívala svobodného dýchání v autobuse cestou na zahradu. Dneska jsem na tebe myslela. Musela jsem už posekat a bořila jsem se v bažině. Manžel pak musel sekačku rozebrat s vyčistit.Ty v té záplavě nemůžeš nic. Tulipány a ostatní kytičky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak paradoxně tam kde bylo tolik vody se to vsáklo rychle, ale pod jabloní byla ještě včera voda, v té trávě to nebylo vidět, ale stálo tam asi pět centi. Musím to zkontrolovat dneska abych se mohla dát do sekání....

      Vymazat
  6. Velká krása!
    Roušku jsem odložila ráda, i když ji v kabelce stále mám. Moc si vážím těch, kteří ji museli mít a mají celou pracovní dobu.
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je narvala do kabelek, pro případ že by se někde požadovaly. V práci to byl docela očistec, nad tou párou a teplem s jídel nebo horké vody u mytí nádobí ...

      Vymazat
  7. Poslední dny už se mi zdálo, že většina lidí má nějaká pravidla úplně na háku. Minulý týden jsem byl v celém vlaku jediný pitomec, který měl nasazenou roušku, jinak byli všichni vysmátí, nejvíc cestující polští dělníci (my roušky nenosíme, protože jsme taková velká rodina, řekli mi, když jsem k nim přisedl). Ale hlavně jsem byl nervózní, aby se něco nepodělalo kolem těch mých vernisáží, přece jen tam bylo vždycky dost lidí pohromadě; takovou mediální popularitu si rád odpustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nebyli lidi pitomci, a aspoň po tu dobu kdy to muselo být je opravdu nosili, mohla ta úleva přijít dřív. Vezmi si postoj horníků. Oni vědí že tam covid řádí jak černá ruka, ale oni odmítají chodit na povinné testování, slejzají se v hospodách i když mají karanténu, a když se neslejzají v hospodách , slejzají se u sebe navzájem doma a to i ti, kdo mají prokázaný pozitivní test. Tak co to je? Naprostá stupidita a IQ bublajícího bláta. Ještě bych možná pochopila že by to bylo v době, kdy se ještě pořádně nevědělo co to dokáže, ale po tom půlroce všech zpráv a ukázek toho co to dokáže je to prostě neomluvitelné. No a kdo to už v poslední době měl na háku byli mlaďáci....

      Vymazat
  8. A květům koronavirus vůbec nevadí. Přímo se na nás smějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a bez roušky

      Vymazat
    2. Naopak. Kvetly před coronou, ale snad až doteď mají některé karanténu pořád. Nerostou. Nezrají....

      Vymazat
  9. Nádherné fotky, radost se dívat

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....