05 června 2020

Zelená se zelená ....




.... všude kolem. Navíc po těch pár dnech dešťů se spláchl všechen prach a pyl, a zase se krásně rozzářila jak smaragd. Kdyby se tak krásně opláchla i okna a dveře a vůbec všechno na baráku kde jsou díky pokračující devastaci řeky nánosy prachu které člověk utře a za pár hodin jsou tam zas. A protože zas prší, dnes bude zelená i s vodou ....


Rozvíjející kapradí je focené ještě za slunečného dne na chatě ...


... kokořík už tady na zahradě za pošmourna ...


... a kontryhel, jak vidno po řádném dešti ...








18 komentářů:

  1. Krásné fotky s kapičkami deště.:-) Škoda, že nebydlíš blíž, šla bych k Tobě do učení jak fotit.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Učit se? ode mě? Vždyť já sama se potřebuju naučit od lepších ...

      Vymazat
  2. Kapičky vody jsou famózní. Krásně fotíš. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie. Moc hezky zpracované. Přeji Ti příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotografie.Kapky máš dokonalé.
    Hezký víkend Vendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se hlavně povedly dešti a kontryhelu. ;-)

      Vymazat
  5. Ano, dest je fajn ze vsech moznych duvodu, jsem za nej rada, i kdyz po poslednim vestim lijaku jsem musela okna prave kvuli pylu znovu myt. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zatím nechávám být. Ono to ráno umyju a večer to je zas to samé. Toho prachu je tady šíleně moc, a navíc tu stále jezdí sem tam tatry a bagry takže momentálně mytí oken je zcela kontraproduktivní práce....

      Vymazat
  6. Překrásný kapičkový fotky!
    Dnes ráno jsem šla do práce a připadala jsem si, jako bych šla džunglí, stačilo pár dní deště a všechno roste jako o život, skoro se ani nedá díky keřům po stranách chodníku projít :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jak do keřů zaprší, tak jim namoknou a ztěžknou větve a začnou se rozvírat na všechny strany... to proto ta džungle ;-)nicméně jim to taky samozřejmě prospívá. Hlavně tráva a plevel rostou jak diví.

      Vymazat
  7. Prostě říkám jen ach!
    Umíš se dívat, umíš vyfotit to, co vidíš!
    Vendy, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak speciálně kontryhel je po dešti náramně inspirativní. A rozvíjející se kapradí je taky hodně zvláštní a okamžitě tě zaujme.

      Vymazat
  8. Kontextem po dešti také fotim moc rada! A ještě rostoucí kapradi. Moje TOP z domácí skalky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych brala jeden druh kapradí na záhon, ale nevím jak se jmenuje. Jak roste, dělá takový kmínek. Po dešti fotím ráda na několika rostlinách. Za prvé na listech hosty, protože kapky na nich popírají snad všechny fyzikální zákony, pak na tom kontryhelu a ještě na jedné trávě. To je taková moje topka. A když se vydaří nějaká pěkná pavučina...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....