06 června 2020

Tak zelenou ...





.... mám splněnou, pampelišky taky, takže by jsme si mohli dát
 třeba ... fialovou? Co říkáte? Něco fialových fotek se mi tu už také nastřádalo, tak se do nich můžeme pustit. Jak u zelené ta i u fialové mám problém v tom, že se mi líbí u květů, ale nemusím jí mít na sobě. A to dokonce je to moje měsíční barva! Když to tak vezmu kam mi paměť dovolí (no, to je docela problém) fialové, ale s květy, jsem měla jedny šaty do tanečních (tu látku jsem si  nevybrala, dostala jsem jí k narozeninám) dva prstýnky s ametystem (měsíční kámen)  jedny letní šaty které jsem si ušila dle Burdy, ale protože měly zezadu velmi sexy střih, nosila jsem je ráda (to jsem si ještě sexy střihy mohla dovolit) a jedno tričko. To zas dovedně střihem zakrývalo špeky. Víc jsem toho fialového neměla. Přímo odpor jsem měla a mám k líčení fialovými odstíny. To vždycky mám dojem že jsem buď absolvovala patnáct kol v ringu anebo flámovala nejmíň tři noci, byť jsem byla vyspaná do růžova. 
Ale matka Příroda dokáže s fialovou čarovat, tak se na její kouzla podíváme ....


A protože nejvíc fialovou na zahradě zastupují okrasné česneky a protože jsou také velmi fotogenické, není divu že jich mám také hodně nafocených ...

 



I včelám se na nich líbí



A teď trochu zblízka 



14 komentářů:

  1. Já mám karafiátky, fialovou taky moc nenosím, ale když byla v módě, měla jsem zimní černou zimní bundu s kombinací fialové s květama a nějaký leginy, možná i svetr. A příšerný umělohmotní fialový prostírání. Stydím se ještě teď, ale je to víc jak pětadvacet let...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle se mi vážně vyhnulo, naštěstí :-D....ale mám fialově vymalovanou ložnici, protože je na jih a celej den do ní paří slunce. Fialová opticky dělá interiér chladnějším a navíc má uklidňující účinky. Prý je fialová (světle) do ložnice nejlepší barva. Je pravda, že když už fialová tak studený odstíny. To ještě jakž tak akceptuju. Ale rostla jsem z jedné objednávky vánočních ozdob, když byl požadavek právě na filovozlatou. Všechno teplé odstíny. A nesnáším fialovobílé svadby. nejen že mne vyšplouchly dvě nevěsty které si objednaly fialovobílé kytice, a pak se ztratily a kytice mi tu zůstaly, ale i proto, že tahle barva nesluší hned tak někomu a pokud nejsou všichni v jednom odstínu působí to přímo strašidelně. A většinou to korunujou takové ty malé kulaté pratetičky a prababičky které v tom vypadají přímo děsně....

      Vymazat
  2. Česnekové hlavy jsou krásné. Mně letos začaly nějak žloutnout listy, asi cibule hnijí. Líbí se mi ty kapičky uvnitř koule. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnijí ti listy u normálního kuchyňskýho nebo okrasnýho? U těch okrasných je totiž normální že žloutnou už za rozkvětu, to jsem se dočetla, protože mne to taky štvalo. Proto se sázejí mezi rostliny s vyššími a většími listy které ty uvadající schovají. Ale u toho kuchyňského to opravdu vypadá na uhnívání cibulí...

      Vymazat
  3. Přemýšlím, kolik fialových kousků jsem měla nebo mám v šatníku. Vzpomněla jsem si jen na fialové šaty, které jsem také měla v tanečních, ještě si umím vybavit jak vypadaly. A teď mám fialovou zimní bundu, kupovala jsem ji jako nouzovku a už ji nosím 3 zimy.;-)
    Mám ji ráda v přírodě, fialové květy jsou nádherné ve všech odstínech. To platí i o česnekových květech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty šaty taky pamatuju, šila mi je maminka a ze zbytku, jak jsem si teď vzpomněla, jsem měla takovou tu blůzku jak se vpředu překřížila a vzadu zavazovala a měla zvonový rukávy. Měla jsem jich víc a je fakt, že tuhle jsem nosila hodně ráda. K tomu zvonový kalhoty ....

      Vymazat
  4. Ty makrofotky jsou luxusní. Vždycky, když prohlizim Vaše fotky, mam chuť hned nějaký koupit a vyzkoušet. :)
    Pěkný víkend! Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám klasický makro objektiv, ale používám právě buď ty mezikroužky nebo předsádky. Na Ebay nebo Wish či Ali se pořídí za pár korun. Ale jde o to, že na některých nových objektivech dělají neplechu a tak je používám hlavně u těch starosklíček.

      Vymazat
  5. Nádherné,mám tenhle styl focení ráda.A i fialovou,ale to neznamená,že se do ni oblékám.Mám ráda i červenou,protože to jsou hlavně růže,ale červenou bych na sebe nevzala vůbec.
    Hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červená mi ani tak moc v oblečení nevadí, byť jí také nenosím, spíš jen v doplňcích. Ale měla jsem jedny úžasné červené šaty které jsem milovala a strašně ráda nosila. Měly perfektní střih a navíc černý límeček a knoflíky, a to mě bavilo. Od té doby co už je nemám, nic červeného jsem na sobě neměla. Stejně to mám s hořčicovou barvou. Taky jsem měla krásné letní propínací šaty téhle barvy s černým dvouřadým zapínáním a ty jsem dokázala nosit celé léto. Byly elegantní, sexy a lněné, takže v nich bylo i moc fajn. Pak jsem si je nešťastně roztrhla a šly pryč. Od té doby nemůžu narazit na letní šaty které by se mi nějak líbily. Všechno je takové divné, nehezké anebo malé. Akorát vloni jsem narazila na jedny, dlouhé šifonové černé s bílými puntíky, a teď jsem si koupila v Lidlu taky dlouhé šifonové jenže pro změnu meruňkový podklad s růžemi. Tak uvidím, jestli se v nich budu cítit stejně dobře jako v těch dávných....

      Vymazat
  6. Česnek je báječná rostlina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě, jestli by se dal použít na topinky.... asi ne, většina ozdobných cibulí je jedovatých.

      Vymazat
  7. Vendy, jsou skutečně překrásné, musím si nějaké pořídit.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pořiď. Dělají parádu když kvetou, ale i když jsou suché v různých aranžmá. na záhoně když uschnou tak máš pak kolem spousty malých nitek jak se vysemenili. Což ničemu nevadí...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....