04 června 2020

Zelenou nechám dneska ...






.... zase stranou a vrátím se zpět k pampeliškám. Dnes to bude všechno o detailech detailních. Použila jsem jak starosklíčko, tak makro předsádku ....














Tak, a to by byl jeden rest splněný a zítra zbytkem zelené bude splněný další ...

20 komentářů:

  1. Vždycky žasnu jakou krásu lze fotoaparátem zachytit. Nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když máš možnost fotit hodně zblízka, je to opravdu zajímavé co všechno uvidíš...

      Vymazat
  2. Nádherné záběry. Také si takto ráda hrají s foťákem. Jen mě teď nějak zlobí objektiv. Uvidíme co se s tím dá dělat.. Fotky jsou úžasné...Přeji ti krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla problém s objektivem jen dvakrát, a pokaždý mě to stálo 1500 protože se mi ulomil při pádu bajonet. To je neštěstí objektivů které mají bajonet z plastu. Jenže ty s kovovým stojí hodně velký peníze, to už je vyšší level.

      Vymazat
  3. To mi připomíná, že jsem dnes viděla takovouhle pampelišku zakonzervovanou ve skleněné krychli, bylo to úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na fb v koulích. A fialky jako náušnice.

      Vymazat
  4. Krásná chmýříčka i fotky. Pampeliška je fotogenická během květu i po odkvětu. :o)
    Vendy, měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé foto. Chmýří, jen tak si fouknout. Paráda. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda do něj foukám. Ale mimo mojí zahradu :-D

      Vymazat
  6. Neskutečná krása!
    Děkuji, Vendy!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji, ty pochvaly od vás pro mne hodně znamenají. No hezký den, bude volný, to jo, ale je šeredně, tak nemůžu dělat na zahradě co bych potřebovala.

      Vymazat
  7. Vendy, to už je opravdu na výstavu. Výstavní fotografie. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jen na ní někde vzít peníze (třeba vyloupit banku a nenechat se chytit) nebo najít sponzora. O to první se nehodlám pokoušet a v tom druhém je problém, že žádného neznám... Díky za pochvalu

      Vymazat
  8. Jako dívky v tanečních, lehký krok v bílých sukýnkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty poslední už mají značně opotřebované sukýnky :-D

      Vymazat
  9. Úžasné.Mám hrozně ráda titěrné detaily.Tu makropředsádku mám v plánu už delší dobu si koupit.Ať si mám zase s čím hrát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám dva druhy předsádek a jedny mezikroužky. Předsádky mám jen na objektiv který má závit 52, což je Helios ze starosklíček a pak dva seťáky, 18-55 mm a 55-200 mm. Na ty je můžu našroubovat, ale na ostatní menší nebo větší musím používat mezikroužky.

      Vymazat
  10. Marcela - Nordic Passion5/6/20 17:12

    Dokonale fotky!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se zase chodím kochat těmi tvými. To jsou přímo lifestylové magazínové produktovky...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....