28 června 2020

Z jiného soudku ...





.... si dneska dáme obrázky, 
aby to nebylo jen o kytkách. Po dubnovém superúplňku který jsem tu měla, dokonce i s netopýrem a čarodějnicí, přišel v květnu další. Ten už jsem fotila na chatě, bohužel tentokrát bez dlouhého skla, takže jsem musela dost ořezávat. Ale opět jsem do něj zakomponovala listí. Vlastně i tady to byla z nouze ctnost, nejlepší pohled byl právě směrem, kde rostou na zahradě břízy. Takže jsem musela volit mezi dráty VN anebo břízami. Ty mi přišly mnohem pohlednější ....











Musím teď vybírat archív od konce, jsou fotky opravdu ještě z března či dubna. Samé květy a květy...

20 komentářů:

  1. Tyhle mají skvělou atmošku, jsem nadšená !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že je lepší si ještě k tomu úplňku najít doplněk. Pokud nemá člověk opravdu teleobjektiv s konvertorem aby měl opravdu detailní a kvalitní fotky....

      Vymazat
  2. Jo a ta růže, zastavil se mi dech ... potřebuji proplesknout !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen počkej, bude jich víc. Tedy těch růží...

      Vymazat
  3. Zajímavé fotografie. Přeji krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Když u nás vychází měsíc, taky má na sobě větve a listí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na chatě musím hledat hodně abych našla místo kde nejsou vůbec listy, stromy a dráty. Pod VN a mezi lesama to je trochu problém....;-)

      Vymazat
  5. Krásné fotografie.Vůbec nevím,kam jsem zachrula svůj superúplněk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už teď nic dalšího fotit nebudu, myslím že dvoje úplňkový úplně stačí ...

      Vymazat
  6. No, páni! Úžasné fotky!
    Děkuji, Vendy a přeji klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda jen, že jsem neměla to delší sklo, bylo by to víc s detaily....

      Vymazat
  7. Vendy, to je krásná podívaná. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nakonec to listí dělá velkou službu, ty fotky jsou zajímavější....

      Vymazat
  8. Stínohra listí je působivá, hned si lépe představím skvrny na Slunci, i když je to Měsíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že ty sluneční jsou o dost jinačí ;-)

      Vymazat
  9. Ráda se dívám na úplněk. Mám ho přímo nad oknem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy při úplňku trpím. Špatně se mi spí, takže ještě kdyby mi svítil do okna....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....