27 června 2020

Barevná výzva ...





.... modrá a naposled. 
Díky tomu že jsem jí objevila trochu později, protáhla se mi až do soboty. Modrá je zhruba stejný problém jako ta bílá. Akorát že se mnohem lépe fotí. Mám nějaké květinky téhle barvy, ale ...
Stejný problém s
tím, že po deštích jsou opadané, ošklivé nebo ještě nekvetou. A teď mi jich navíc tolik nekvete, většina mi jich kvete hned zjara a dávat znovu fotky které jste tu už jednou viděli se mi nechce ....




Tenhle kvítek se mohl klidně dát i na fialový den, ale já ho raději dám do modré. Jedná se o zahradní kakost




Tradescantia neboli voděnka. I ona má ještě různé jiné barvy od bílé přes růžovou až k tmavě fialové, ale mě se nejvíc líbila tahle krásná modrá




Květy turanu. Jsou podobné podzimním astrám, ale mají jemnější a hustší okvětní lístky



Tak, a tím by byla Katčina výzva splněná. Díky za ní a už se těším na další které se tu mohou na blozích ukázat...

22 komentářů:

  1. Krásné fotky do modra. Splnila jsi výzvu na jedničku. Já to vzala jedním šmahem. Přišla jsem na výzvu pozdě, tak jsem to shrnula do jednoho příspěvku.
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Máš na zahradě krásné modré kytičky.
    Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jich ale není, takhle v létě opravdu jen maličko. Všechno modré mi kvete nejvíc na jaře.

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Ten modrý kakost mám na zahradě taky, ale už mi odkvetl. Pěkný víkend. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou v různých barvách, velikostech. Mohou být i plnokvěté. Já mám z chaty drobný, kobercový růžový.

      Vymazat
  4. Krásně Ti to na zahradě vykvétá. Přeji hezký víkend. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Voděnka v tomhle podání je nádherná, taky mi to kvete na dvoře. Barevná výzva? Už dlouho jsem žádnou výzvu nedělala, tahle by mě asi lákala, ale snad někdy jindy. - Barevný odstín se povedlo zachytit, i když první fotky by se hodily opravdu spíš do fialové. Ale modrý nádech se tam dal najít. Fotky nádherné, všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dané úhlem focení a vzdáleností, jinak když se člověk díval zdálky, což už jsem tu ten pohled měla, je ten kakost opravdu modrý.

      Vymazat
  6. Vendy, kochám se, ... krásné fotky. A přemýšlím, co mi na zahradě kvete modře. :o) Myslím, že nic.
    Měj hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas třeba vzhledem k tomu, že nekupuju moc letničky mám minimum oranžové. Jen v afrikánech, které mi ale letos decimují slimejši. Budu muset mrknout na trvalky v této barvě.

      Vymazat
  7. Vendy, nádherná modrá, já nemám na zahradě letos modrého vůbec nic. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím mít na zahradě všechny barvy, byť jsem i příznivcem jednobarevných zahrad, mají své ohromné kouzlo, ale to jsou většinou zahrady moderní, už od základu na to připravené, k moderní stavbě, i s veškerými zahradními doplňky, materiály a rozvržením. Ta moje vzniká spontánně a hledám inspiraci spíš v zahradách anglických, hodících se k domům starým.

      Vymazat
  8. Mám modrou moc ráda, hlavně v létě a tak se kochám a zdravím, Vendy!
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při takovýchhle akcích člověk zjistí, co mu na zahradě ještě chybí ;-) Protože dneska muž odjíždí kvůli něčemu do Prahy, neděle bude asi buď silně pracovní, nebo silně flákací. Ale vzhledem k tomu jak po deštích neskutečně bují plevel, nastane asi varianta první.

      Vymazat
  9. Máš stejnou Podenku jako já, letos jsem si koupila i růžovou. Vůbec jí nevadí to mokro, libuje si v tom 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... tuším že jsem ti psala, že jí mám taky. Měla jsem i tu růžovou, pak bílou a fialovou. Zůstala jen ta modrá....

      Vymazat
  10. Nádherné záběry. Krásně Ti to kvete. Přeji Ti moc pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné barvy, zvlášť působivá fotografie je třetí odspodu s kapkami a bokehem.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta voděnka má opravdu nádhernou barvu...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....