21 června 2020

Neumím tak ...







.... lehce a smysluplně vládnout slovy 
a vyznávat lásku jako to umí Blondí, já se o to snažím spíš obrázky.
Hlavně v případě Bobule. Ne že bych jí neměla ráda, naopak, je to moje velká láska, když od ní odcházím, nebo ona ode mne, cítím náramný smutek, miluju její vítání když mi skáče už zdálky do náruče a tulí se a tulí. Její ukazováček kterým diriguje Babiko sem, babiko tam, babiko běhej tudy, babiko běž tamtudy ... její xichtíky, pokrčení ramen a k tomu hm... nedá se to prostě popsat, ale abych to vyfotila, musela bych mít foťák přilepenej k oku pořád. Ale občas se mi něco z toho podaří. Navíc z Bobule začíná být hotová modelína, diriguje mne kde chce být focená, jak chce být focená, ale zas je to výhoda, protože si jí člověk krásně může nastavit jak potřebuje. Což byl případ dnešních fotek. 
A proč zrovna dneska o Bobuli? Zítra už má třetí narozeniny ....







22 komentářů:

  1. Máš nádhernou vnučku. Přeji jí krásné narozeniny, hlavně zdraví, štěstí...všechno nejlepší. Je to nádherné kopretinové štěstíčko. Já už mám vnoučata skoro všechny dospělá. Spíše se už můžu těšit na nějaké to pravnouče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si říkám, že je škoda že nepřišla dřív, ale ona přišla pro dceru i pro mě v ten správný čas. Užíváme si to obě.

      Vymazat
  2. Nádhera. Škoda, že tohle období už mají moje vnučky za sebou. Úplně nejvíc se mi líbí ta předposlední. Něco jí v hlavičce šrotuje....A jsi to celá ty. Všechno nejlepší a hlavně radost ze všeho, co ji potká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, když vymýšlí nějakou kravinu, je to pohled pro bohy. Pst! To se nesmí říkat nahlas, že jsem to celá já! :-D

      Vymazat
  3. Máš krásnou vnučku. Užívej si, že se ráda fotí, počkej až bude dělat ksichtíky.;-) Včera jsem chtěla fotit ty naše dva dárečky a za moc to nestálo, protože oba dělali blbosti.
    Přeji vám hezké společné chvíle a Bobuli všechno nej....k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Xichtíku dělá už teď, a to na požádání. Na blbosti jí užije. Když jí hlídám a dcera přijde domů a zeptá se co jsme dělaly, klasický její odpověď je S babikou blbiny!

      Vymazat
  4. Vendy, krásná víla, to je radost, viď? Měj pěkný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to radost, veliká, a zároveň zase strach jako o děti aby bylo všechno v pořádku. Toho se prostě asi člověk nikdy nezbaví. Start byl vyvedený, dopoledne zubař a teď už se začíná ukazovat konečně sluníčko!

      Vymazat
  5. Myslím, že si svou lásku vyjádřila nejen obrázky, ale i slovy. Kouzelná holčička!
    Vendy, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou tak nádherné fotografie.Vnučka je kouzelná.Užívej si ji,všechno tak rychle uteče.Já naštěstí pořád vidím i v těch už vlastně dospělých vnoučatech ta zlatíčka,která jsem pořád hlídala.
    Vendy,měj hezký celý týden.Už snad nám vysvitne sluníčko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užívám si jak to jde, nejsou sice lán světa, ale kdyby byly holky blíž, byla bych ještě raději. Pomalu se začíná dneska to sluníčko klubat, tak snad ty nový plavky užiju ;-)

      Vymazat
  7. Princeznička z rodu zlatovlásek to je !
    Závidím Ti tenhle čas, uteče to tak rychle a najednou jsou vnoučata velká a jen fotky jsou dokladem těch tenkrát prima chvil.
    Všechno nejlepší přejí malé oslavenkyni !
    Prima dnešní den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to že má tátu černovlasého s hnědýma očima to je naše zlatovláska. Moje rodinné geny převálcují všechny ostatní. Na nás nemají! :-D Ono už jen ty tři roky utekly jak voda, na podzim už jde do školky....

      Vymazat
  8. Vnučky nám rychle vyrostly ❤️ Šikovná holčička po babičce 💞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsi ještě neviděla jaké fotky vylezly z jejího focení mým aparátem (skoro kilo a půl váhy) když mi ho sbalila a fotila mě! :-D

      Vymazat
  9. To divné jméno jsem já, nebyla jsem přihlášena��

    OdpovědětVymazat
  10. blondýna22/6/20 13:37

    Je to kočka po babičce !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I po mamince! Tak tatínek taky není žádnej šereda... prostě je hodně povedená! ;-)

      Vymazat
  11. Celá po babičce :-).
    Vnoučata jsou radost nesmírná, naši plyšáci teď mají 4 a jak se umí prosazovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem zas měla tu čest, byla jsem hlídat...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....