20 června 2020

Nesvítí, nesvítí ....






.... musíme si posvítit sami.
Ne, nezbláznila jsem se. Nebo možná jen trošku. To ta voda co furt padá a padá a nechce přestat. Navíc tady u nás v podobě takové vlezlé, mrholivé, která vás promočí i když jste pod deštníkem a původně krásně nadýchaný účes okamžitě mění ve zplihlé neforemné něco. Už potřetí od napuštění bazénu jsem ho musela upouštět, protože noční deště bývají naopak nevlezle prudké. Skóre tedy je 3:2. Třikrát odpouštěno, dvakrát vykoupáno. A v uších mi začíná stále neodbytněji znít " Tento způsob léta, zdá se mi poněkud nešťastným " ... A co to posvícení? Bude na fotkách ....


Na fotkách neuvidíte sluníčko ani náhodou, ale ono tam je a je z nich cítit. Bylo, svítilo, hřálo ....








25 komentářů:

  1. To starosklíčko udělá krásný bokeh, ale přesto se mi ta druhá fotka líbí nejvíc. Ty další jsou však krásným uměleckým ztvárněním.:) Přeju Tobě a nám všem, aby už konečně přestalo pršet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty další fotky už jsou s mezikroužkem, ty první dvě bez.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, starosklíčko umí kouzla.
    Té vody je až dost, mohlo by na pár dnů přestat, aby sluníčko mělo šanci nás trošku ohřát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V posledních letech je to o extrémech. Buď furt leje nebo je furt sucho a vedro. Už to vidím jak zas budou zemědělci skučet a bude se zdražovat. Vždycky se prostě důvod najde...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ten starý Nikon víří opravdu pěkně. Ale musí k tomu mít buď předsádku nebo mezikroužek a plnou díru...

      Vymazat
  4. Nás se ten nahoře prostě nezavděčí, já jsem naopak nadšená, zahrada pučí, bublá, roste a brzo budu chodit s mačetou a sekat a sekat a sekat.
    Žlutou mohu jen venku a v přírodě, v žádném případě na sobě, jsem pak jako vyblité lečo.
    Počkej v týdnu, budeš v bazénu od rána do večera!! Má být hic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V poslední době je to buď až moc nebo až málo. Takové dva extrémy.Jasně, vody je asi furt málo, tam kde by mělo být. \je jí moc tam kde být nemá...no zatím to na nějakou super předpověď nevypadá. Navíc budu dohánět na zahradě to co teď kvůlivá dešťům nešlo.Hlavně najít den kdy uschne tráva aby se dalo sekat. A už rok se přemlouvám je snížení tújí, které už je nutně potřeba....

      Vymazat
  5. Vendy, ta žlutá tak potěšila. U nás stále leje a leje. A bazén je napuštěn zatím zbytečně.
    Parádní fotky. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u náýs je zatím od deště pokoj, je i trochu tepleji než včera, ale zataženo je furt stejně. Bazén budu dneska už po čtvrté odpouštět. A koupila jsem si dneska nový plavky....

      Vymazat
  6. Krásná sluníčková barva.Bokeh máš parádní,mně se nějak nevede.Uvidím až vyleze sluníčko.
    Fotky jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dělá ten Nikon, ten má s předsádkou nebo mezikroužkem takovej bokeh

      Vymazat
  7. Vendy, krásně kouzlíš, chodím se k tobě kochat. Dnes už u nás neprší, ale pořád je zataženo. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi hřejivé fotky!
    Děkuji, Vendy a zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně sluníčkový :). Tady se od rána nebe místy protrhává a sluníčko vykukuje, ale prší a žádná sláva to ještě není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko jsem viděla naposledy před nó, ani si už nepamatuju... a je furt zataženo. Zatím neprší, ale co není může bejt. Furt s tím strašej...

      Vymazat
  10. Zajímavé fotografie. Jsi šikulka Vendy

    OdpovědětVymazat
  11. I u nás prší, ale tvé sluníčkové fotky potěšily. Přeji hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě ráno jsem tomu nevěřila, ale teď se stalo skutečností. SVÍTÍ SLUNÍČKO!!!! Sice opět ruku v ruce s tím i dost fouká (nějak si nepamatuju že by nesvítilo a zároveň bylo bezvětří) ale ta šeď se konečně změnila v modř s bílými obláčky....

      Vymazat
  12. My máme na dovře chalupy vířivku, ale ještě jsme ji nenapustili, protože v tomto počasí, i když se dá voda zahřát na 37 stupňů, nás vůbec neláká se tam cachtat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já byla v bazénu zatím třikrát. Zítra možná počtvrté. Ale už sedmkrát jsem musela odpouštět napršenou vodu....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....