10 června 2020

Červená se line ....





.... záře, červená se line záře.... oheň, oheň .... hřeje ruce, barví tváře, červená se line záře .... 
Myslím, že tenhle kánon znají asi všichni co kdy někde seděli u táboráku. Zpíval se na táborech, na čundrech ale i jen tak u ohníčku když se sešla rodina. A mne napadne vždycky když oheň vidím
a to nejen táborák, ale i v krbovkách na chatě. Focením těhle fotek jsem jen utvrdila sousedy o tom, že opravdu nejsem úplně normální, protože kdo si bude fotit oheň když pálí suché větve a stará prkna? No samozřejmě jen ta bláznivá Pražačka ....


Fotit oheň za plného sluníčka není jako ho fotit za tmy, spoustu detailů zaniká, ale myslím že i tak je jeho síla znát ...








Tak trochu jak pohled do jícnu sopky


V archívu jsem měla ještě dvě ohňovky z adventu na Königsteinu.
Jsou to plameny velkých vonných svíček které hořely po celé pevnosti. Tyhle byly jahodové a vážně krásně provoněly prostory mezi stánky



14 komentářů:

  1. Hezké fotky. Oheň je dobrý sluha, ale zlý pán.

    OdpovědětVymazat
  2. Oheň je fascinujíci.
    Dneska mne v tom deštivě tklivém počasí tvé fotky obzvlášť potěšily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že mi velkou inspirací byly tvoje ohňoffky. Však jsem si říkala, že v tom hnusnu šedivým přijdou vhod víc než mokrý kytky!

      Vymazat
  3. Fotit oheň mne ještě nenapadlo.. Ale pěkne fotky, někdy také vyzkouším... V originále toho kanonjr Londýn hoří, lijte vodu, tak ten český "překlad" s tím kontrastuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to jsem nevěděla že to není česká píseň.

      Vymazat
  4. Zajímavé fotografie, ani bych neřekla, že jsi fotila ve dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem výřezy tak aby tam byl hlavně ten oheň, ale vidět to je na té čtvrté od konce, kde prosvítá přes ten oheň kompost na který svítí sluníčko.

      Vymazat
  5. Joj, pohled do plamenů, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, Vendy! To skoro dřevěné uhlí, to je fakt nádhera!
    A ze sousedů si nic nedělej, ti naši taky už viděli věci :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já sousedy ignoruju. Oni taky nejsou normální...;-)

      Vymazat
  7. Páni,to je nádhera.Fascinující pohled do ohně,který mám ráda.Fotit mě ho nenapadlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jseš ještě normální ;-) :-D ... Musím dodat, že mne k tomu fotit oheň přivedly krásné TlusŤjochovi ohňovky. Ale i mě fascinuje oheň pozorovat.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....