25 června 2020

Barevná výzva ...





.... při čtvrtku bílá.
S bílou to mám popravdě v téhle výzvě nejtěžší. To co jsem měla nafocené a co se mi líbilo už jsem tu prezentovala, a nové fotky s bílou zatím moc nevznikají. Kopretiny jsem už posekala neb byly odkvetlé, růžičky mnohokvěté a bílé pivoňky dostaly dešti pěknej záhul, a bíle kvetoucích trvalek mám zatím stále málo (což se bude muset rapidně změnit) ....



Ptačince měli už svůj článek jednou, ale nafotila jsem při zkoušení nového starosklíčka ještě tyhle dvě fotky



Tady jsou hlavními postavami včelky, bílá růže mnohokvětá jim dělá jen kulisu




Mám strašně moc ráda ostrožky. Ze začátků zahradničení jsem jich měla spousty a různé barvy. Pak mi najednou všechny naráz odešly a od té doby se mi nedaří vypěstovat nové. Už několikrát jsem si koupila novou a stejně je to bída. Letos to je bílá  z ranku Pacific hybrid



Sami vidíte, že tentokrát opravdu těch fotek  není tolik ...

16 komentářů:

  1. Krásné. Bílá se špatně fotí. Většinou se ztrácí kresba, ale tobě se to povedlo. Ta první fotka mi učarovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono naštěstí nesvítilo sluníčko, nebo aspoň ně moc. Jinak by to vypadalo mnohem hůř.

      Vymazat
  2. Zase tiše žasnu nad krásnými fotkami. Ty první dvě jsou top.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ptačinec je velmi pěkný na focení. A navíc mi v trávě nevadí, za to v záhonech ho mám plný zuby. Ale to je jiný druh...

      Vymazat
  3. Líbí se mi bílá se včeličkou - je plná života a vůně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ty růže voní až omamně, a ráno nebo večer voněly až na chodník. Když jsem se vracela z práce, cítila jsem je už z kraje zahrady.

      Vymazat
  4. Fotek není mnoho, ale jsou krásné! Bílá je prostě bílá!
    Vendy, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se muset zamyslet nad složením barev na záhoně a dokoupit bíle kvetoucí rostliny. Aby kvetly během celého roku a ne nárazově. Kvetou mi na jaře, pak tři v létě a to je všechno...

      Vymazat
  5. blondýna26/6/20 06:56

    Nezáleží na množství, ale co to člověku dá.
    Já raději méně, za to hodit záda úžasem, když člověk roluje miliardou fotek, je zpruzelý a otrávený.
    Z tvojí bílé jsem nadšená, tleskám, šikulo ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy taky nemusím dvacet pohledů na jednu věc, ale spíš jsem zvyklá mít více fotek vícera věcí. A u kytek obzvlášť.... ;-)

      Vymazat
  6. Bílých květů jsem také moc neměla.Ptačince také ráda fotím,jsou jemné a drobné.
    Bílou máš také nádhernou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... jsou krásné. Tedy ty co rostou v trávě. Ten bordel co mi roste v záhonu mne silně vadí...

      Vymazat
  7. Bílá teď není moc v oblibě, prý je rasistická :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by jen zajímal ten čurbes kterej by nastal, kdyby černej policista zabil bělocha.... to by bylo tóčo! Zajímalo by mě čí sochy by se pak likvidovaly... prostě tohle někdo rozpoutává záměrně, když na lidi nemůžou přes covid, tak na ně jdou přes rasismus a zase je mohou ovládat.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....